Gå til innhold

Er det flørting, eller er jeg bare innbilsk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at dette er veldig klisje å legge ut innlegg om.. Men dere svarer jo som regel gladelig på sånne ting.

Det er en fyr på jobben. Jeg har jobba med han en stund, men i det siste har jeg merka en litt økt interesse fra hans side.. Han er i utgangspunktet ikke en som jeg så på som "min type" - men merkelig nok så begynner jeg å få skikkelig sommerfugler i magen når han prater med meg, gleder meg til å se han hver dag osv..

Vi har chatta MYE i det siste, for det meste på privaten via Face (litt når vi er på jobb og da, hehe). Vi skriver for det meste om dagligdagse ting og blir kjent med hverandre, men han kommer med noen kommentarer som føles som at han vil mer enn bare være venner. F.eks. at jeg er utrolig søt og sjarmerende, erter meg for at jeg er litt klønete, hinter til at vi skal se film sammen - bare oss to.

Jeg tror han er ganske sjenert egentlig, og vi er begge en del av en ganske sammensveisa gjeng som går mye ut sammen. Så kanskje han er (jeg er i alle fall det) for at det skulle ødelagt dynamikken i gruppen hvis noe skjer?

Jeg lurer bare på; hadde han tatt så mye kontakt dersom han IKKE var interessert? Det er stort sett han som starter å skriver til meg, og vi snakker sammen lenge om gangen. Hver kveld så chatter vi sammen til jeg sovner og han skriver alltid, "sov godt, god natt"! Men likevel blir det aldri noe av at vi faktisk gjør noe sammen bare oss 2?

Jeg er så redd for å ta initiativ til noe i tilfelle han ikke er interessert likevel - og da ville det bli så flaut for meg..

Anonymous poster hash: bdc88...ead
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som dere er sjenert begge to. Det høres også ut som at dere vier hverandre såpass mye oppmerksomhet at egentlig burde begge skjønne at den andre var interessert.

Er han litt sjenert og du oppfatter at han sier dette:

F.eks. at jeg er utrolig søt og sjarmerende, erter meg for at jeg er litt klønete, hinter til at vi skal se film sammen - bare oss to.

så tolker jeg det som at han er interessert.

Du trenger kanskje ikke ta initiativet tilbake, bare gi ham sterke nok signaler i retur til at han skjønner at han ikke trår feil om han tar initiativ.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som dere er sjenert begge to. Det høres også ut som at dere vier hverandre såpass mye oppmerksomhet at egentlig burde begge skjønne at den andre var interessert.

Er han litt sjenert og du oppfatter at han sier dette:

så tolker jeg det som at han er interessert.

Du trenger kanskje ikke ta initiativet tilbake, bare gi ham sterke nok signaler i retur til at han skjønner at han ikke trår feil om han tar initiativ.

Jeg er vanligvis ikke så sjenert, men det er noe med denne fyren her.. Jeg klarer liksom ikke å lese han helt. Vel vel. Det er ganske tidlig enda, kanskje det går seg til.

Han reiser bort i helga da, sukk..

Anonymous poster hash: bdc88...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...