Gå til innhold

Bursdagsgave til loverboy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så nå nærmere bursdagen til "snart kjæresten" og han ønsker seg selvfølgelig ingenting. Så jeg tenker å kjøpe han kort, flaxlodd og gi han 500 eller 1000 kroner. Med mindre noen av dere KG'ere har noen gode råd til hva jeg kan kjøpe? :)

Vet at han er veldig glad i Solo da, men det har jeg allerede kjøpt til han haha..

Anonymous poster hash: 82386...472
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

http://solo.no/

Jeg har ikke helt forstått hvordan dette fungerer, men det er visst en varmluftsballong, formet som en soloflaske, som skal lande på utvalgte steder i Norge.

Du kan jo undersøke om den i så fall vil lande i nærheten av dere, og ta ham med på en liten utflukt.

Anonymous poster hash: 8edb0...ea4
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg noe fint undertøy og pakk deg inn med en sløyfe :)

Ikke gi penger, gi opplevelse :D

Anonymous poster hash: 4c144...527
Skrevet

Hva enn du gjør ikke gi han penger..

Flaxlodd er jo risky, tenk om han vinner en mill ^^

Kjøp en fin t-skjorte, parfyme eventuelt en kasse med yndlingsøllen (gjerne noe litt eksotisk).. Ville holdt meg rundt 500 siden dere ikke har kjent hverandre så lenge, blir veldig fort gavegallopp i forhold.. Hadde en kompis som "måtte" låne penger av moren sin for å kjøpe en LV veske til 10k, fordi han hadde fått så mye av dama før ...

AnonymBruker
Skrevet

Så nå nærmere bursdagen til "snart kjæresten" og han ønsker seg selvfølgelig ingenting. Så jeg tenker å kjøpe han kort, flaxlodd og gi han 500 eller 1000 kroner. Med mindre noen av dere KG'ere har noen gode råd til hva jeg kan kjøpe? :)

Vet at han er veldig glad i Solo da, men det har jeg allerede kjøpt til han haha..

Ikke gi noen du ikke er godt etablert med rene penger. Blir som å kjøpe en person og ender alltid dårlig.. Da ville jeg heller gitt han soloflasken, et fint kort, en pose smågodt og en tur på kino.

Hva liker akkurat denne gutten å gjøre? Trener han? Fisker? Går på fjellet? Spiller data? Studerer han? Liker han verktøy? Går han gjerne på kino? Er han glad i god mat (og i så fall hva type)? Er han opptatt av klær og mote, ser han på en spesiell tv-serie osv osv. Inniblant alt dette finner du ut hva som passer som gave til akkurat han.

Anonymous poster hash: e6072...06f

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi noen du ikke er godt etablert med rene penger. Blir som å kjøpe en person og ender alltid dårlig.. Da ville jeg heller gitt han soloflasken, et fint kort, en pose smågodt og en tur på kino.

Hva liker akkurat denne gutten å gjøre? Trener han? Fisker? Går på fjellet? Spiller data? Studerer han? Liker han verktøy? Går han gjerne på kino? Er han glad i god mat (og i så fall hva type)? Er han opptatt av klær og mote, ser han på en spesiell tv-serie osv osv. Inniblant alt dette finner du ut hva som passer som gave til akkurat han.

Anonymous poster hash: e6072...06f

Han har spandert både taxi og middag på meg ute, jeg skal ikke si at jeg ikke liker det for i mine øyner er dette en perfekt gentleman. Men føler på en måte at jeg må gi han penger tilbake likevel, en tusen lapp fra eller til min konto spiller ingen rolle for meg :). Tja han liker iallfall å fiske på fjellet og kjøre snø scooter. Føler det blir litt dumt å kjøpe klær til han i og med at han kanskje ikke liker de og ikke tør si ifra, i tillegg hadde jeg blitt utrulig skuffet om han ikke hadde likt de, haha :).

Takk likevel!

-Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller ikke gitt penger... hva med en klokke da? Så kan han alltid tenke på deg når han ser på den :)

Anonymous poster hash: fcee7...336
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg ville invitert ut på middag og spandert, det er alltid koselig :) Eller hva med to kino billetter, en til deg og en til han? Ellers er flaxlodd alltid kjekt å få :) Tror en middag blir satt veldig pris på, min kjæreste ble veldig glad. Ettersom dere ikke er sammen enda, ville jeg ikke gitt han penger, jeg ville heller gjort noe sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

Må bare opplyse om at jeg faktisk var å fikset bursdagsgave til han i går. Jeg kjøpte en turkopp (trekopp) med navnet hans inngravert + årstall. Trur og håper han kommer til å bli veldig glad for gaven, selv om han egentlig ikke ønsket seg noen ting :)

-Ts

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en perfekt gave, den blir han nok glad for!

Anonymous poster hash: 8edb0...ea4
AnonymBruker
Skrevet

kjøp en strap on dildo, ta den på deg og fortell ham at du vil gi han en uforglemmelig bursdag!

Anonymous poster hash: 379c3...0bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...