Gå til innhold

Er du Harry Potter-fan?  

1. 1. Er du Harry Potter-fan?

• Harry kven?
      1
    • Veit kva det er snakk om, men bryr meg ikkje noko særleg.
      2
    • Nøyer meg med å sjå filmane.
      3
    • Les kun bøkene.
      0
    • Lest bøkene og sett filmane. Men ikkje meir enn ein gong.
      1
    • Jada, lest bøkene fleire gongar, og det same med filmane.
      9
    • Sluker alt som har med Harry Potter å gjera; bøkene, filmane, hintbøker, websider m.m. - og spekulerer høgt om kva som skjer vidare.
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenka på dei sidan filmen vart nemnd her - er det mange som har besøkt/besøker sidene, og evt. funne dei skjulte tinga? (Med litt hint om kva som skal skje, og originale utkast til manus og sånt småtteri...)

Ja, kor mykje har de i så fall funne? (Nyfiken.)

www.jkrowling.com

Forresten - slenger på ei avstemming i tillegg eg. Fordi eg kan. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Stiiiilig avatar Crazee! Eg er ikkje sånn voldom Harry-Potter-fan, men må sjå filmane då. Dessutan meiner eg det er revolusjonerande for litteraturen at Rowling får 8-åringar til å sluke 800-siders bøker på eit par dagar.

Gjest Elenath
Skrevet

Elsker bøkene. Er ikke så fornøyd med filmene, de er helt OK, men savner litt den magiske følelesen jeg får når jeg leser bøkene.

Har ikke vært på hjemmesidene hennes enda, men skal ta en titt i kveld.

Skrevet

Har lest den første boken, ikke sett noen av filmene...

Skrevet

Visste faktisk ikke om den siden, eller at det var skjulte ting der. Dette må jeg se nærmere på. :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Har vært på hjemmesiden til den siste filmen, og ja, mandraker er kjedelig..og umulig å holde i live :roll:

Skrevet

Er ekte Harry Potter Fan! Og her kan du lese om min mormor som er Harry Potter fan også (sånn er det når man jobber med PR, da må man selge inn litt saker til pressen på privaten også! :ler: )

Skal på film i morgen!

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg elsker Harry Potter, men er ikke en sånn sinnssyk fan som kler meg ut og ligger i sovepose utenfor bokhandelen natten før den nye boken kommer. :tunge1: Jeg synes de to første filmene var fine, men det er nå bøkene som er best, da. Har dem på norsk, men har lest dem på engelsk også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...