AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Jeg bor sammen med to gutter der han ene er min kjæreste. Vi har fordelt alle skapene på bade mellom oss. Et av mine er det som er rett ved siden av speilet på badet, over vasken. Inni der har jeg alt jeg bruker nesten daglig. Tannbørste, deo, kremer, bomullspads og q-tips. Jeg har også en intim afthershave gel kjøpt på kondomeriet. Nå har det seg slik at jeg vet dama til han andre gutten som bor her pleier å være inne i skapet mitt å hente seg q-tips. Er det bare meg som synes det er litt spesielt? Jeg personlig kunne aldri funnet på dette selv. Sint på henne er jeg ikke. Men er dette normal oppførsel? Kan jo hende hun tenker at disse ligger frem for alle? Men det er jo ikke det at hun tar q-tips fra meg jeg reagerer på, q-tips er jo tilnærmet gratis. Jeg reagerer på at hun åpner baderomskapet mitt.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 0d7e5...3d2
Euphemia Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Jeg skjønner at det er plagsomt. Selv irriterer jeg meg grenseløst over folk som tar seg til rette med mine ting. Særlig fordi jeg gjerne deler hvis de bare tar seg bryet med å spørre meg først. Jeg tror du bare burde ta en prat med henne neste gang du ser henne og nevne (uten å gjøre en stor greie av det) at det skapet det gjelder er ditt, og kanskje spørre om hun trodde det var et felles skap? Så kan du jo tilby deg å minne han kjæresten hennes på at han må skaffe henne q-tips
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Litt flaut kanskje å innrømme at jeg vet hun gjør det. Da må jeg jo virke som den kontrollpersonen. Det er ikke noe problem for meg at hun gjør dette som sagt. Har hun allerede vært inne der å tittet, så får hun bare fortsette med det tenker jeg. Jeg ville bare ha en diskusjon om hvor vidt dette var vanlig Trenger ingen "løsning" på dette "problemet". Anonymous poster hash: 0d7e5...3d2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Uansett om selve skapet hadde vært felles eller ei er hun frekk som forsyner seg med andres q-tips. Selv om det er fellesgarasje her vi bor går ikke jeg og tar naboens vinterdekk. Anonymous poster hash: a0a4d...b81 2
Zilas Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Hvis du har damer rundt deg er det bare å akseptere at q-tipsutgiftene skyter til himmels, uansett om du ligger med henne eller ikke. Samme med dopapir, jenter spiser dopapir. Menn burde fått skattefradrag for dette... 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Hvis du har damer rundt deg er det bare å akseptere at q-tipsutgiftene skyter til himmels, uansett om du ligger med henne eller ikke. Samme med dopapir, jenter spiser dopapir. Menn burde fått skattefradrag for dette... Les HI en gang til, du. Anonymous poster hash: 5342e...a14 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Hvis du har damer rundt deg er det bare å akseptere at q-tipsutgiftene skyter til himmels, uansett om du ligger med henne eller ikke. Samme med dopapir, jenter spiser dopapir. Menn burde fått skattefradrag for dette... Vel vel... Etter jeg flyttet inn med kjæresten min bruker vi fire ganger så mye papir :0 så her er det ikke jeg, som jente i forholdet, som spiser dopapir for å si det slik. Og dette kommer utenom papiret som blir brukt til å tørke opp diverse kroppsvæsker! Q-tips bruker jeg heller ikke spesielt mye av, rundt 1-3 q-tips i uken, om ikke det regnes som mye da! Da beklager jeg. Anonymous poster hash: 920e9...2ca
FlikkFlakk Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 For meg hadde det ikke gjort noe at hun låner q tips, som du også sier, men det er noe med at hun går inn i skapet ditt uten å ha pratet om det med deg som får det til å skurre litt for meg. Selv om qtips er billig osv, så bør hun spørre for å gå inn i andres skap, spesielt skap på badet, der kan det være endel "intime" ting som man kanskje vil holde for seg selv 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Ja, det er akkurat det med intime ting i skap. Nå vet jeg i alle fall i fremtiden at om jeg og kjæresten skal begynne babyplanlegging at eggløsningsstester og graviditetestester skal holdes langt unna badet i alle fall Eventuelt canestenkrem oppbevares også herfra på soverommet! Anonymous poster hash: 0d7e5...3d2
Zilas Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Les HI en gang til, du. Anonymous poster hash: 5342e...a14 Jada, leste hva som sto, men prøvde å være morsom:P Det er litt frekt, men hvis det bare er snakk om q-tips ville jeg bare latt det gå. I kollektiv blir det jo ofte til at man låner litt av hverandre.. Så med mindre en er ekstremt snyltete går det gjerne opp i opp. Samtidig skjønner jeg at det plager deg. En enkel (konfliktsky) løsning kan være å ha q-tips på rommet hvis du synes det er plagsomt. Menn bruker vel det bare en gang i uka eller noe, så blir jo ikke så mye mer jobb for deg.. Hun kommer vel neppe til å begynne å ta aftershaven din 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 Jada, leste hva som sto, men prøvde å være morsom:P Det er litt frekt, men hvis det bare er snakk om q-tips ville jeg bare latt det gå. I kollektiv blir det jo ofte til at man låner litt av hverandre.. Så med mindre en er ekstremt snyltete går det gjerne opp i opp. Samtidig skjønner jeg at det plager deg. En enkel (konfliktsky) løsning kan være å ha q-tips på rommet hvis du synes det er plagsomt. Menn bruker vel det bare en gang i uka eller noe, så blir jo ikke så mye mer jobb for deg.. Hun kommer vel neppe til å begynne å ta aftershaven din Jeg er TS og jente og bruker q-tipsene daglig Les en tredje gang du Anonymous poster hash: 0d7e5...3d2 3
Zilas Skrevet 24. april 2014 #12 Skrevet 24. april 2014 Jeg er TS og jente og bruker q-tipsene daglig Les en tredje gang du Anonymous poster hash: 0d7e5...3d2 Herregud, innser at dette blir en håpløs dag å fullføre siste analyskapittel på mastern... Mitt siste tips i denne tråden: Du kan sette navn på den eventuelt.. Eller bare si det til henne neste gang, altså at du ikke liker at hun går i skapet ditt. Det skjønner jeg godt.
Wildberry Skrevet 24. april 2014 #13 Skrevet 24. april 2014 Har kjæresten hennes q-tips i sitt skap? Hvis det bare står en eneste pakke med q-tips på badet, så er jeg ikke overrasket hvis hun tror at den er felles!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #14 Skrevet 24. april 2014 Jeg aner ikke om han har q-tips i sitt skap eller ikke. Har ikke vane for å åpne å titte inn i andre sine skap Anonymous poster hash: 0d7e5...3d2 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #15 Skrevet 25. april 2014 Jeg synes du er storsinnet som faktisk ikke blir sur pga dette. Det hadde nemlig jeg blitt. Ikke mest pga q-tipsene, men fordi hun tar seg til rette og snoker i skapet. Anonymous poster hash: a0a4d...b81 2
asterix Skrevet 25. april 2014 #16 Skrevet 25. april 2014 Hvis du har damer rundt deg er det bare å akseptere at q-tipsutgiftene skyter til himmels, uansett om du ligger med henne eller ikke. Samme med dopapir, jenter spiser dopapir. Menn burde fått skattefradrag for dette... Hmmm...? Jeg er kvinne og bruker aldri noen sinne q-tips, mens samboeren min bruker mange i uka. Dopapir bruker vi omtrent like mye av virker det som.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #17 Skrevet 25. april 2014 Kanskje hun tror at det er et felles skap?Anonymous poster hash: 895f3...058
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #18 Skrevet 25. april 2014 Vel vel... Etter jeg flyttet inn med kjæresten min bruker vi fire ganger så mye papir :0 så her er det ikke jeg, som jente i forholdet, som spiser dopapir for å si det slik. Og dette kommer utenom papiret som blir brukt til å tørke opp diverse kroppsvæsker! Q-tips bruker jeg heller ikke spesielt mye av, rundt 1-3 q-tips i uken, om ikke det regnes som mye da! Da beklager jeg. Anonymous poster hash: 920e9...2ca Samme her! Dopapirforbruket har skutt i været etter at det mannlige kjønn kom i hus!Anonymous poster hash: a7592...e12
globalagogo Skrevet 25. april 2014 #19 Skrevet 25. april 2014 Herregud, innser at dette blir en håpløs dag å fullføre siste analyskapittel på mastern... Mitt siste tips i denne tråden: Du kan sette navn på den eventuelt.. Eller bare si det til henne neste gang, altså at du ikke liker at hun går i skapet ditt. Det skjønner jeg godt. Endelig noen som tar det med humor når de innser at de har lest helt feil! Andre kan jo bli sure. Ler godt av tipsene dine! De haddejo fungert om problemstillingen var annerledes Ellers vil jeg si til TS at det er helt forståelig at det er ekkelt når andre er inn i ditt baderomsskap. Er ganske privat i grunn. Ville ikke gått inn i noens nattbordsskuffe heller, for å sette det litt på spissen. Du kan jo si "hei, det skapet med jenteting på badet er mitt eget, det, er greit at du tar litt qtips og sånn hvis du spør, men det er ikke et felles-skap:)" på en hyggelig måte? Æsj. Vet ikke jeg. 2
Gjest snoopy_93 Skrevet 25. april 2014 #20 Skrevet 25. april 2014 Her har vi ikke egne skap, men jeg har det for vane å ha navn på tingene mine i tilfelle de skal bli stjålet etc når jeg er ute på tur. Jeg har stadig opplevd at sminkepungen min er "endevendt" og at en av mascaraene jeg ikke bruker pga jeg blir hoven i øya og at den er vannfasr og umulig å fjerne - ligger øverst. Har også merket at div annen sminke er brukt også. Dette er det lillesøsteren til kjæresten som står bak. Jeg er irritert på henne pga det da mine penger ikke gror på trær og sminke er dyrt. Er mest irritert for at hun bare tar uten å spørre. (Konfrontere henne skjer ikke da hun fra før er en tikkende bombe overfylt med hormoner og selvgod-het + at hun ca hver gang jeg er med henne er sur og frekk..) Jeg deler derfor frustrasjonen min med kjæresten, og det toppet seg da jeg fant ut at jeg ikke fikk ha tannbørsten min i fred óg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå