AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Jeg registrerer at mange kvinner her inne, i et utall tråder, etterlyser mer sjekking fra menns side. De ønsker at menn tar mer initiativ og ansvar når det gjelder sjekking. Greit nok det, men ingen av dem sier noe som helst om hvordan man bør sjekke opp jenter/kvinner. Hva bør en mann gjøre dersom han har lyst til å sjekke opp en kvinne? Anonymous poster hash: 4e3e5...127
Sandie Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Vær høflig og galant og vis at du har god humor:) Personlig foretrekker jeg gentlemen som betaler på første date og åpner dørene for meg. Sikkert mange damer som ikke synes noe om sånt, men også en god del som liker det, og savner at norske menn er litt mer galante og høflige. Dette er nemlig helt vanlig oppførsel blant unge menn i andre land i Europa. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Vær høflig og galant og vis at du har god humor:) Personlig foretrekker jeg gentlemen som betaler på første date og åpner dørene for meg. Sikkert mange damer som ikke synes noe om sånt, men også en god del som liker det, og savner at norske menn er litt mer galante og høflige. Dette er nemlig helt vanlig oppførsel blant unge menn i andre land i Europa. Hvorfor ikke ta skjeen i egen hånd og sjekke litt selv? For hvertfall noen av oss menn så er forventninger om utdatert oppførsel i tråd med konservative regler ikke det vi ønsker. Anonymous poster hash: f9445...ae3
Sandie Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Hvorfor ikke ta skjeen i egen hånd og sjekke litt selv? For hvertfall noen av oss menn så er forventninger om utdatert oppførsel i tråd med konservative regler ikke det vi ønsker. Anonymous poster hash: f9445...ae3 Jeg har aldri trengt å sjekke opp noen.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Hvorfor ikke ta skjeen i egen hånd og sjekke litt selv? For hvertfall noen av oss menn så er forventninger om utdatert oppførsel i tråd med konservative regler ikke det vi ønsker. Anonymous poster hash: f9445...ae3 TS her, Jeg startet tråden for å høre hvordan kvinner liker å bli sjekket opp, så Sandie svarte bare på spørsmålet mitt. Ta kjønnskampen i en annen tråd.... Anonymous poster hash: 4e3e5...127 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 TS her, Jeg startet tråden for å høre hvordan kvinner liker å bli sjekket opp, så Sandie svarte bare på spørsmålet mitt. Ta kjønnskampen i en annen tråd.... Anonymous poster hash: 4e3e5...127 Det er jo ingen kjønnskamp, snarere enn betraktning av hvilke kvinner man henvender seg til. Anonymous poster hash: f9445...ae3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Gå til bar med en kamerat eller to. Ta en drink ved baren. Se an jentene, se på en du liker. Dersom hun ser tilbake, smil vennlig. Dersom hun smiler tilbake (genuint, ikke anstrengt) og har et åpent kroppsspråk, gå bort 5 min senere og slå an en samtale. Det er en enkel versjon. Det er selvsagt andre ting som hjelper - ha god kroppsholdning, et fast håndtrykk, kle deg bra, ha et vennlig men selvsikkert kroppsspråk. Ikke bli sur eller ille til mote av en avvisning. Hold tonen lett, ikke diskuter politikk og religion, du kan fleipe osv. men ikke på sårbare temaer. Ha noen interessante historier men still henne spm også. Det er mye mer man kan si, men i det store og hele så foretrekker jeg det enkelt. Dele en samtale og en drink, utveksle nummer og senere avtale en date. Hvis fyren er attraktiv trenger han ingen "gimmicks", game teknikker eller sjekkereplikker. Anonymous poster hash: 53483...18c 1
chouette Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Jeg har aldri sjekket opp noen med vilje, men en gang komplimenterte jeg nesen til en fyr. Han hadde skikkelig flott nese og jeg spurte om han hadde fikset på den. Han tok det som sjekk og ble skikkelig pågående 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå