Gå til innhold

Behøver vi pynte denne bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I og med at bilen er så stilig i seg selv, er det da nødvendig med pynting? Tenker da på den "tradisjoneller" pynten som norske flagg, bjørkeris, hvite silkebånd. Vil ikke det kræsje helt med bilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo an å pynte ,men jeg tror dere kan være like bra "pynt" når dere sitter i bilen!

Skrevet
Det går jo an å pynte ' date='men jeg tror dere kan være like bra "pynt" når dere sitter i bilen![/quote']

:Nikke: Helt enig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg synes ikke dere trenger å pynte bilen. Hvis dere ikke har veldig lyst da.

Skrevet

Stilig bil, men hva med litt blomster i grillen? Norske flagg og bjørkeris blir vel litt mye. Men blekkbokser bak skal du vel ha? :P

Skrevet

Generelt synes jeg ikke det er fint med mye pynting på bilen. Og deres bil trenger det definitivt ikke.

Skrevet

Vet du hva? Personlig tror jeg ikke bilen vil kle pynt, jeg! Synes det holder med brudepar i bilen, spesielt hvis det er sol og taket er nede!

Skrevet
Vet du hva? Personlig tror jeg ikke bilen vil kle pynt' date=' jeg! Synes det holder med brudepar i bilen, spesielt hvis det er sol og taket er nede![/quote']

Enig

Gjest Madley
Skrevet

Jeg synes ikke du trenger å pynte bilen. Men det har sikkert med min personlige smak å gjøre. Synes det er tullete å dekorere en såpass stilig bil med bånd og blomster. Blir stilkræsj spør du meg.

Vi skal kjøre en svart Honda Accord 2004 modell og den eneste pynten blir sånne 17. mai flagg som hektes på vinduene.

Skrevet

Enig med Leya! - å begynne å pynte en så stilig bil vil bli litt "kjerringaktig"...kan høre for meg mora mi som sier: "skal dere ikke pynte bilen da....." :roll:

Skrevet

Enig med de andre her... Trenger ikke pynt på en så utrolig råtøff bil :kul:

Skrevet

Er faktisk enig med dere, etter å ha studert bilen "live" har vi funnet ut at pynt på denne bilen vil bli alldeles fjollete!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...