AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Hei! Vet jeg mest sannsynlig kommer til å bli slaktet nå, men har et spørsmål. Har en katt på 12 år, når vi fikk henne fikk vi ikke beskjed om at det var farlig for katten å gå på p-piller, og legen utleverte dette til oss. Når hun ble rundt 7 år bodde en sommer hos min bestemor, som da var helt i starten av sin demens, hun glemte derfor å gi katten p-piller, men katt ble ikke gravid. Når vi kom hjem fortsatte vi bare å ikke gi katten p-piller, fordi vi rett og slett antok at hun hadde kommet i overgangsalderen, fant senere ut at katter ikke kommer i overgangsalderen. Kan katten vår være steril? Hun er som sagt nå 12 år, og har ikke fått kattunger. Vi spurte dyrlegen, og hun svarte at det var mulig, men svært sjeldent, har dere opplevd å ha en sterilkatt? Anonymous poster hash: b4275...ce4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Vi hadde en katt som var steril, men den viste seg å være hermafroditt. Anonymous poster hash: f9c01...382
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Vi hadde en katt som var steril, men den viste seg å være hermafroditt. Anonymous poster hash: f9c01...382 Oi, dette er jo faktisk ganske interresant. Anonymous poster hash: b4275...ce4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Har hørt at guttepuser med tre farger, (brun, sort og hvit) er sterile fra naturens side,. Kanskje noe lignende gjelder enkelte fargekombinasjoner hos damepuser også? Anonymous poster hash: 35acf...535
Tvist Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Har hørt at guttepuser med tre farger, (brun, sort og hvit) er sterile fra naturens side,. Kanskje noe lignende gjelder enkelte fargekombinasjoner hos damepuser også? Anonymous poster hash: 35acf...535 Har hørt at det ikke finnes hannkatter med de fargekombinasjonene.
Sandie Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Har hørt at det ikke finnes hannkatter med de fargekombinasjonene. Det finnes men er sjeldent. Jeg har eid en slik hannkatt.(tabbymønstret brun,hvit og svart). Dyrlegen sa det var en sjelden kombinasjon, og at kun 1 av 1000 hannkatter har 3 farger. https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070624145019AAwunFX
Djungelvrål Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Hei! Vet jeg mest sannsynlig kommer til å bli slaktet nå, men har et spørsmål. Har en katt på 12 år, når vi fikk henne fikk vi ikke beskjed om at det var farlig for katten å gå på p-piller, og legen utleverte dette til oss. Når hun ble rundt 7 år bodde en sommer hos min bestemor, som da var helt i starten av sin demens, hun glemte derfor å gi katten p-piller, men katt ble ikke gravid. Når vi kom hjem fortsatte vi bare å ikke gi katten p-piller, fordi vi rett og slett antok at hun hadde kommet i overgangsalderen, fant senere ut at katter ikke kommer i overgangsalderen. Kan katten vår være steril? Hun er som sagt nå 12 år, og har ikke fått kattunger. Vi spurte dyrlegen, og hun svarte at det var mulig, men svært sjeldent, har dere opplevd å ha en sterilkatt? Anonymous poster hash: b4275...ce4 Svogeren min hadde en katt som fikk kattunge etter den var fylt 20 år, så jo det er mulig.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #8 Skrevet 25. april 2014 Kan hende hun er steril, kan hende folk er flinke til å kastrere hannkattene der dere bor. Min første hunnkatt gikk ute i to år, før hun tilslutt ble drektig. Katter er en formeringsdyktig art, men det vil selvsagt være individer med lav fertilitet der også.Anonymous poster hash: d8fcd...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå