Gå til innhold

Pause fra løping, alternativ trening

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått en strekt muskel eller noe i leggen og må sikkert finne noe annet å gjøre en periode, snufs :( elsker løping og ingenting som brenner fett like effektivt. Men... Noen som har tips til noe annet jeg kan gjøre? Har ikke tilgang til treningssenter.

Anonymous poster hash: 2bf2f...a95

Skrevet

Svømming? Er nesten like bra som løping på mange områder (kondisjon, fettforbrenning,osv) minus belastningskader på ledd og muskler. Vet ikke hvordan det er i forhold til strekkt muskel, men har fått intrykk av at det burde gå greit. Det er bare å ta det rolig i starten og heller føle seg litt fram. Gjør det vondt, slutt med det. Gjør det ikke vondt, fortsett.

Gjest bustyvel
Skrevet

Kan du sykle med lett mostand, eller tar det også på leggen?

Skrevet

Den eneste idretten som har omtrent like høy fettforbrenning per tid som jogging er langrenn. Det er imidlertid ingen krise for fettforbrenninga om du må trene noe annet som f. eks. sykling. Å sykle forbrenner fett, men du må holde på en del lenger, både i tid og distanse, enn jogging for å forbrenne like mye.

Skrevet

Jeg syns ellipsemaskin er helt fantastisk, trener på den fem kvelder i uka mens jeg ser på tv-serier. Addicted :danse:

Skrevet

Svømming! Jeg skulle gjerna ha gjort det oftere! Kjenner ikke at jeg blir sliten før jeg stopper opp og merker at jeg nesten koker over vannet :P Vannet må jo være kjølig da, altså et treningsbasseng =)

Men ja, svømming er kjempebra!

Skrevet

Ellipsemakskin, svømming, roing og sykling. finn noe som ikke gjør vondt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...