AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Har fått en strekt muskel eller noe i leggen og må sikkert finne noe annet å gjøre en periode, snufs elsker løping og ingenting som brenner fett like effektivt. Men... Noen som har tips til noe annet jeg kan gjøre? Har ikke tilgang til treningssenter. Anonymous poster hash: 2bf2f...a95
kapteinNorge Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Svømming? Er nesten like bra som løping på mange områder (kondisjon, fettforbrenning,osv) minus belastningskader på ledd og muskler. Vet ikke hvordan det er i forhold til strekkt muskel, men har fått intrykk av at det burde gå greit. Det er bare å ta det rolig i starten og heller føle seg litt fram. Gjør det vondt, slutt med det. Gjør det ikke vondt, fortsett.
Gjest bustyvel Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Kan du sykle med lett mostand, eller tar det også på leggen?
Wiggins Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Den eneste idretten som har omtrent like høy fettforbrenning per tid som jogging er langrenn. Det er imidlertid ingen krise for fettforbrenninga om du må trene noe annet som f. eks. sykling. Å sykle forbrenner fett, men du må holde på en del lenger, både i tid og distanse, enn jogging for å forbrenne like mye.
Ultiva Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Jeg syns ellipsemaskin er helt fantastisk, trener på den fem kvelder i uka mens jeg ser på tv-serier. Addicted
Asso Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Svømming! Jeg skulle gjerna ha gjort det oftere! Kjenner ikke at jeg blir sliten før jeg stopper opp og merker at jeg nesten koker over vannet Vannet må jo være kjølig da, altså et treningsbasseng =) Men ja, svømming er kjempebra!
litago2 Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Ellipsemakskin, svømming, roing og sykling. finn noe som ikke gjør vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå