AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Del Skrevet 24. april 2014 Lyst å male gangen min, den er ikke så stor. Har lys farge der fra før, og det er blitt så mange flekker etterhvert. Flisene mine er i mørkgrå. Tenkte på fargen Kalk, for den er ikke så mørk. Hva mener dere?Anonymous poster hash: f4331...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #2 Del Skrevet 24. april 2014 Lyst å male gangen min, den er ikke så stor. Har lys farge der fra før, og det er blitt så mange flekker etterhvert. Flisene mine er i mørkgrå. Tenkte på fargen Kalk, for den er ikke så mørk. Hva mener dere?Anonymous poster hash: f4331...2c4 Har du link til fargekart med fargen Kalk? Anonymous poster hash: 1bd42...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Del Skrevet 24. april 2014 Anonymous poster hash: f4331...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #4 Del Skrevet 24. april 2014 Takk for fargekart! Nydelig farge, som ser ut til å gå til alt Jeg fikk lyst på den fargen selv Anonymous poster hash: 1bd42...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #5 Del Skrevet 24. april 2014 Takk for fargekart!Nydelig farge, som ser ut til å gå til alt :)Jeg fikk lyst på den fargen selv Anonymous poster hash: 1bd42...3f0 Syns du det?Så bra:) var å så på den igår, og mannen som jobbet på fargerike sa til meg, om jeg maler i uansett hvilken farge og hvilket merke, så måtte jeg vente halvannen uke før jeg setter ting på veggen, må la fargen tørke ordentlig. Aldri hørt om og har malt før, og ventet bare et par timer så det tørket før jeg la på plass ting. Anonymous poster hash: f4331...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #6 Del Skrevet 24. april 2014 Syns du det?Så bra:) var å så på den igår, og mannen som jobbet på fargerike sa til meg, om jeg maler i uansett hvilken farge og hvilket merke, så måtte jeg vente halvannen uke før jeg setter ting på veggen, må la fargen tørke ordentlig. Aldri hørt om og har malt før, og ventet bare et par timer så det tørket før jeg la på plass ting.Anonymous poster hash: f4331...2c4 Det har jeg heller ikke hørt om før. Jeg har gjort som deg, og bare ventet noen timer til malingen var tørr. Det gikk bra. Anonymous poster hash: 1bd42...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Del Skrevet 24. april 2014 Jeg har hatt hjemme store fargeprøver av den og jeg synes den har et grønnskjær som jeg ikke liker. Anonymous poster hash: 885a3...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 25. april 2014 #8 Del Skrevet 25. april 2014 Synes den er gusjete. Men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 25. april 2014 #9 Del Skrevet 25. april 2014 Det er i alle fall en fargetone jeg har lest diskuttert i mange tråder. Så den må være populær. SElv syns jeg den er alt for vanlig. Nettopp fordi den er så nøytral. Men det er kanskje det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 26. april 2014 #10 Del Skrevet 26. april 2014 Takk for fargekart! Nydelig farge, som ser ut til å gå til alt Jeg fikk lyst på den fargen selv Anonymous poster hash: 1bd42...3f0 Den går ikke til alt! Dette er en såkalt greige-farge og er ikke fin mot eggehvit som er fargen på de fleste tak, dører og ferdigmalte lister. Den er altså ikke fin mot farger som bryter mot gult. Jeg har kalk hjemme og synes fargen er kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 27. april 2014 #11 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg har sett fargen hos andre, og liker den godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #12 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg har brukt den som grunnfarge i hele huset. Nettopp fordi den er så anvendelig. Den kan kombineres med både varme og kalde farger, og er dempet og behagelig. Jeg er veldig fornøyd med det valget hvert fall. Anonymous poster hash: 7058c...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #13 Del Skrevet 30. april 2014 Den går ikke til alt! Dette er en såkalt greige-farge og er ikke fin mot eggehvit som er fargen på de fleste tak, dører og ferdigmalte lister. Den er altså ikke fin mot farger som bryter mot gult. Jeg har kalk hjemme og synes fargen er kjempefin. Det kommer nok litt an på øyet som ser. Etter "boka" skal den liksom ikke funke mot farger som bryter mot gult. Men det fungerer helt fint. Anonymous poster hash: 7058c...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 30. april 2014 #14 Del Skrevet 30. april 2014 Det kommer nok litt an på øyet som ser. Etter "boka" skal den liksom ikke funke mot farger som bryter mot gult. Men det fungerer helt fint.Anonymous poster hash: 7058c...e72 Fargelære kommer jo ikke an på øyet som ser. Men alle kan selvfølgelig ta sine subjektive valg - fargepolitiet kommer ikke hjem til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #15 Del Skrevet 1. mai 2014 Fargelære kommer jo ikke an på øyet som ser. Men alle kan selvfølgelig ta sine subjektive valg - fargepolitiet kommer ikke hjem til noen. Det var jo litt av poenget da. Boka (fargelæren) sier det er feil, men det kan fungere fint for det. Anonymous poster hash: 7058c...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå