AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #1 Skrevet 24. april 2014 Ja, det er fakta! I svangerskapet med nr 1 ble jeg avhegig av å spise dopapir! O_o Greit nok, får jo mye rart for seg når man er på tjukken, hehe.. Men her har det kommet tilbake og jeg er IKKE gravid! Må ha pair hver dag, får et sug etter det.. Spiser sikkert en hel dorull i uka... Hva skal jeg gjöre? Klarer ikke slutte, helt avhengig... Og det må väre billigpapir...den grove typen... Anonymous poster hash: 49304...996
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #2 Skrevet 24. april 2014 Snakk med legen din. Dette kan være farlig på flere måter. (Tilstoppede tarmer, tungmetaller og annet helseskadelig fra det resirkulerte toalettpapiret) Anonymous poster hash: c6e78...b9f 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Akkurat dette så jeg i et program på Tv2 Bliss (tror jeg). Men trodde helt seriøst at dette var sjelden, husk bare at papir ikke er så bra for fordøyelsen, er en grunn til at vi ikke skal spise det. Ellers ville jeg på det sterkeste anbefale at du søker hjelp, dette høres ut som en "tvangshandling". Lykke til Anonymous poster hash: 76d01...69f 1
Kira-delta Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Akkurat dette så jeg i et program på Tv2 Bliss (tror jeg). Men trodde helt seriøst at dette var sjelden, husk bare at papir ikke er så bra for fordøyelsen, er en grunn til at vi ikke skal spise det. Ellers ville jeg på det sterkeste anbefale at du søker hjelp, dette høres ut som en "tvangshandling". Lykke til Anonymous poster hash: 76d01...69f Ja, det så jeg også, My strange addiction heter programmet, det ligger på YouTube. Kanskje ta en titt på det TS? Du bør hvertfall høre med lege om det kan være skadelig for deg.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Kjøkkenpapir hadde vært hakket bedre siden det er produsert med mindre farlige stoffer. Dopapir er ikke meningen at skal være i kontakt med mat, så det kan inneholde farlige stoffer... Og jeg vil tro at jo billigere jo verre... Du bør absolutt kontakte lege. Kroppen liker ikke å få i seg så mye fiber... Anonymous poster hash: 72b42...637 3
maria b Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Når man får sånne diller, tror jeg det kan være tegn på en eller annen mangel i kroppen. Gå til legen og be om å få tatt blodprøve. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Ser for meg hvordan det begynte: Hm, her ligger en dassrull...Skal tro hvordan den smaker? OI, så godt ! Eller: Faen, i dag hadde det jaggu smakt med dassrull til kvelds. Må ned på supern å kjøpe en pakke . Uansett: SØØØK HJEEEELP!! Spise dasspapir . Tror jeg dauer Anonymous poster hash: fc752...587
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #9 Skrevet 18. februar 2023 tror det heter pica når man får sånne hug til å spise unormale ting. snakke med legen. er bare papir nå, men kan utvikle seg til å bli andre mer alvorlige ting etterhvert,..som såpe, maling etc. Anonymkode: a0110...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #10 Skrevet 18. februar 2023 Kan være at du líder av stress. Og at det er derfor du har etablert pica. Mange som spiser papir mangler også sink og jern. Så dra til lege. Anonymkode: 0de25...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå