Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er to personer som virkelig elsker hverandre og ikke greier å gi slipp.

Forholdet har vært veldig bra, men jeg har hatt mye usikkerhet i meg (personlig) og det smittet veldig over på han siden jeg ikke greide å prate åpent om følelsene mine.

Dette har skapt misforståelser, krangler og brudd. Han føler han ikke greier å forstå hvor han har meg og hva jeg føler.

Vi gjorde det slutt for et halvt år siden, null kontakt i noen måneder, men havnet tilbake hos hverandre.. Dette gjorde neg enda mer utrygg og greide ikke slappe av.

Nå endte vi det, han orker ikke ha det sånn. Han ville være helt ferdig sa han i en krangel...

MEN: han ringer meg hver dag, sender meldinger, spør om vi kan møtes, sier han savner meg og er utrolig glad i meg. Han sa han ikke greier å leve normalt uten meg, men sier også at han bare ikke orker all den usikkerheten og vonde følelsene rundt oss.

Hvis han vil at det skal være helt ferdig som han sa, hvorfor greier han ikke la meg være?

Han sier at "du er jenta mi" "det er bare deg jeg vil ha" "jeg får vondt av å tenke på deg leve videre uten meg" "jeg driter i andre damer, du er den eneste jeg tenker på" og jeg vet han ikke møter noen andre, han drar fra byen før klokka 24 fordi han bare vil se meg, ringer hver kveld og hver gang sier han at han savner meg. Jeg sliter, for jeg elsker han, men greier ikke være i en sånn mellomting!

Anonymous poster hash: 5c4c9...3ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er to personer som virkelig elsker hverandre og ikke greier å gi slipp.

Forholdet har vært veldig bra, men jeg har hatt mye usikkerhet i meg (personlig) og det smittet veldig over på han siden jeg ikke greide å prate åpent om følelsene mine.

Dette har skapt misforståelser, krangler og brudd. Han føler han ikke greier å forstå hvor han har meg og hva jeg føler.

Vi gjorde det slutt for et halvt år siden, null kontakt i noen måneder, men havnet tilbake hos hverandre.. Dette gjorde neg enda mer utrygg og greide ikke slappe av.

Nå endte vi det, han orker ikke ha det sånn. Han ville være helt ferdig sa han i en krangel...

MEN: han ringer meg hver dag, sender meldinger, spør om vi kan møtes, sier han savner meg og er utrolig glad i meg. Han sa han ikke greier å leve normalt uten meg, men sier også at han bare ikke orker all den usikkerheten og vonde følelsene rundt oss.

Hvis han vil at det skal være helt ferdig som han sa, hvorfor greier han ikke la meg være?

Han sier at "du er jenta mi" "det er bare deg jeg vil ha" "jeg får vondt av å tenke på deg leve videre uten meg" "jeg driter i andre damer, du er den eneste jeg tenker på" og jeg vet han ikke møter noen andre, han drar fra byen før klokka 24 fordi han bare vil se meg, ringer hver kveld og hver gang sier han at han savner meg. Jeg sliter, for jeg elsker han, men greier ikke være i en sånn mellomting!

Er han "på byen" hver kveld til kl 24, både i de periodene dere er sammen og i de periodene dere ikke er sammen?

Kan du fortelle mer om forholdet deres, og hva usikkerheten din går på? Er det han som gjør deg usikker?

Anonymous poster hash: 32a2a...04d

AnonymBruker
Skrevet

Er han "på byen" hver kveld til kl 24, både i de periodene dere er sammen og i de periodene dere ikke er sammen?

Kan du fortelle mer om forholdet deres, og hva usikkerheten din går på? Er det han som gjør deg usikker?

Anonymous poster hash: 32a2a...04d

Han er sjeldent på byen, de få gangene han er blir jeg ringt i 23tiden, da vil han bare hjem til meg.

Forholdet har vært så bra, vi har gjort så mye gøy og spennende sammen, kjemien og lidenskapen var noe for seg selv, vi var hverandres bestevenner og kjærester.

Min usikkerhet kommer fra at jeg ar vokst opp i et turbulent og voldelig hjem. Jeg jobber masse med det, har blitt mye flinkere til å slippe taket på sperrene.

Men jeg startet med det for sent, i løpet av vårt forhold har han blitt mye sjalu, usikker og nedfor. Han har til tider ikke følt jeg har vært så glad i han, greide ikke gi komplimenter, sa aldri om jeg ble sjalu eller usikker.. Tror i hans øyne at jeg virket veldig care..

Har sagt alt jeg føler til han, men i og med at hi har prøvd mer enn 1gang, så er han redd for å havne rett i samme mønster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...