Gå til innhold

Hvordan i helvete "player" man en "shy guy" tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uten å overdrive og miste han? Jeg føler at han går tur med meg som en hund i bånd. Hunden har lyst til å løpe, slik at eieren kjenner båndet strammer, men ikke sånn at han glipper taket i et rykk.

Anonymous poster hash: a36c7...b04
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare ikke er så veldig interessert i deg?

Anonymous poster hash: 72473...31c
Skrevet

Du oppfører deg som en hund da blir du behandlet som en. Ofte kan fiksjon bli fakta. Og i dette tilfellet mener jeg da at kanskje han ikke har behandlet deg slik med bevisst hensikt om å undertrykke deg, men siden du sikkert (beklager vis ikke) er en masete dramatisk kjerring som sutrer om det hele tiden så blir du behandlet som du klager over.

Hunden kan løpe så båndet blir strammet, men eieren vil alltid vite at hunden ikke går noen sted, båndet er jo tilstede.

Vis du virkelig ikke vil bli behandlet som en tøffel SLUTT Å TILRETTELEGG DEG UNDER HANS FØTTER. Enten så blir du behandlet bra eller så stikker du. Om han er en bra kar så vil han kjempe, vis han gir faen i deg så vil han ikke, og da er det jo like greit, forholdet hadde aldri vart uansett..

Skrevet

Player? Hva legger du egentlig i det utover metaforen om hund-som-drar-i-båndet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...