AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Fått kontakt med en veldig trivelig mann på sukker. Snakker vanvittig godt sammen og synes han har noe helt eget ved seg. Håper virkelig singeltilværelsen er i ferd med å løsne - dette har jeg nesten ikke trodd skulle skje. For få måneder siden lå jeg søvnløs med kjærlighetssorg, mens i dag er jeg glad og spent på fremtiden. ENDELIG! Håper det skjer for dere alle sammen snart Anonymous poster hash: 15b3f...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Så hyggelig Har truffet en jeg også og teksten din kunne like godt vært min, han har også noe helt eget ved seg og skriver utrolig godt og mye til meg Kan jeg bare spørre om han er i 30-årene og bor i Oslo? Må bare utelukke at vi skriver med samme fyr, har litt dårlig erfaring så spør ikke for å være slem Anonymous poster hash: 3bc75...74a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Så hyggelig Har truffet en jeg også og teksten din kunne like godt vært min, han har også noe helt eget ved seg og skriver utrolig godt og mye til meg Kan jeg bare spørre om han er i 30-årene og bor i Oslo? Må bare utelukke at vi skriver med samme fyr, har litt dårlig erfaring så spør ikke for å være slem Anonymous poster hash: 3bc75...74a Hei igjen Jeg kan betrygge deg med at dette ikke er samme mann. "Min" er eldre enn "din" Kanskje vi bare rett og slett har vært kjempeheldige begge to Håper virkelig denne sommeren, ja.. hele året blir fantastisk og fylt med sommerfugler! Ønsker deg lykke til! Anonymous poster hash: 15b3f...6e2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Hei igjen Jeg kan betrygge deg med at dette ikke er samme mann. "Min" er eldre enn "din" Kanskje vi bare rett og slett har vært kjempeheldige begge to Håper virkelig denne sommeren, ja.. hele året blir fantastisk og fylt med sommerfugler! Ønsker deg lykke til! Anonymous poster hash: 15b3f...6e2 Tusen takk Var kanskje dumt av meg å spørre, men er litt brent så det var snilt av deg svare. Så utrolig hyggelig å høre, ja da er vi kjempeheldige begge to Ønsker deg også masse lykke til! Håper dette blir kjempe bra for oss begge, dette er året! Anonymous poster hash: 3bc75...74a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Så moro! Holder på med en mann fra sukker jeg også nå! Råder deg til å møtes(hvis dere ikke allerede har møttes da) så fort som mulig. Ofte får man et litt annet inntrykk når man skriver enn når man snakker! Lykke til! (jeg skal møte min nå om 5 min, vår 6.date!) Anonymous poster hash: 96d46...ffc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Tusen takk Var kanskje dumt av meg å spørre, men er litt brent så det var snilt av deg svare. Så utrolig hyggelig å høre, ja da er vi kjempeheldige begge to Ønsker deg også masse lykke til! Håper dette blir kjempe bra for oss begge, dette er året! Anonymous poster hash: 3bc75...74a Synes ikke det var dumt jeg.. er man usikker så er det godt å få svar Da kan man senke skuldrene og nyte det man har mer! Det fortjener du! Leit å høre om dine tidligere erfaringer, jeg håper og tror du har truffet en bedre mann denne gang Anonymous poster hash: 15b3f...6e2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Så moro! Holder på med en mann fra sukker jeg også nå! Råder deg til å møtes(hvis dere ikke allerede har møttes da) så fort som mulig. Ofte får man et litt annet inntrykk når man skriver enn når man snakker! Lykke til! (jeg skal møte min nå om 5 min, vår 6.date!) Anonymous poster hash: 96d46...ffc Tusen takk for fint råd.. vi snakkes i flere timer på telefonen daglig, men er enig med deg angående treff. Dato er spikret NYT daten din - det er sååå koselig å høre at flere har gode vibber av sukkermenn om dagen. Forhåpentligvis kan vi melde oss ut derifra hele gjengen om ikke så alt for lenge! Anonymous poster hash: 15b3f...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå