AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hei! For ett par år siden var jeg veldig deprimert, og la derfor på meg mellom 15-20kg i løpet av bare noen måneder. Nå har jeg kommet meg ut av depresjonen og er klar for å ta tak i vekta Jeg har bare ett problem; jeg KAN ikke trene! Har hjertefeil, og inntil denne er 100% utredet kan jeg ikke gjøre noe som øker pulsen noe særlig. Jeg har klart å gå ned 5 kg selv bare ved å kutte ned på brus og sjokolade, men jeg vil gjerne ned resten innen bikini-sesongen starter Neida, jeg vet at det tar tid men skulle gjerne hatt deres beste tips, trix, kjerringråd? Jeg vet at jeg ikke har problemer med å holde vekten når jeg først kommer meg ned dit jeg skal. Så derfor; Hva har funka for deg? Hva har du gjort som har fått kiloene til å rase av? Finnes det piller/detoxkurer etc som kan gi en kickstart? Andre geniale tips som (kanskje) har en effekt a la å drikke sitronvann hver morgen? Anonymous poster hash: fcfcc...369
Pringle Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Det mest geniale og det eneste som virker, er kaloriunderskudd over tid. Du bør likevel ikke ha for stort kaloriunderskudd. Regn ut hvor mye du trenger for å opprettholde vekten og spis litt mindre enn dette, 15-25% er passe.
Mrs Smith Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Du kan ikke løfte litt vekter da? Det trenger ikke øke pulsen så mye hvis du tar det rolig og har lette vekter. Mer muskler brenner mer fett. Å bare bruke en ss olje når man steker ting er mer enn nok. Meieriprodukter inneholder også mye kalorier og kan være greit å kutte litt ned på, spesielt ost. Rå grønnsaker er faktisk god snacks når man venner seg til det
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Hmm... Men må man ikke øke pulsen for å være varm når man begynner med vekter? Man kan vel pådra seg skader om man trener med kald kropp? Ellers var det en veldig god ide En kettlebell veier jo ikke så mye og kan fint brukes til lette økter både på armer og ben :D TS Anonymous poster hash: fcfcc...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå