AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Jeg har holdt på med en jente i nesten to måneder nå. Ting går litt tregt fordi hun har en uheldig fortid med gutter til tross for at hun bare er 21 år. Den siste måneden har jeg merket at hun har vært litt fraværende når vi har vært sammen og hun virker veldig trist. Hun er ikke like sprudlende som før. Jeg vet at vi alle har våre opp og- og nedturer, men dette virker som har vart så lenge. Jeg vet ikke om dette er noe jeg bør snakke med henne om eller ikke. Jeg vil bare se henne glad. Jeg har også tenkt på å ta med henne på et museum eller noe slikt etter som hun er veldig glad i slike ting. Men skal jeg prate med henne om det eller la det ligge? Anonymous poster hash: a2d60...37d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Jeg synes du skal spørre henne om det går bra med henne, hvordan hun har det og at du har lagt merke til at hun kanskje er litt trist. Hvis en mann hadde lagt merke til det hos meg så hadde jeg bare blitt sjarmert og glad. Så får det være opp til henne og si det hun ønsker å si. Bare få frem at du er der for henne hvis det er noe hun ønsker å snakke om Lykke til! Anonymous poster hash: c387e...135 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå