Gjest Tris Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Jeg legger merke til menn som sier unnskyld når vi tilfeldigvis bumper borti hverandre på gata eller i en butikk. Jeg sier alltid unnskyld selv og at en mann sier det er gull syns jeg. Hvilke egenskaper liker du?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Når han holder beskyttende bak ryggen min og fører meg over veien, litt sånn passer på meg i en utrygg situasjon. Det digger jeg. Anonymous poster hash: 7e207...735 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #3 Skrevet 24. april 2014 Mann her, jeg liker at dama er smartere en dere fleste fordomsfulle kvinner her på forumet, som gjerne aldri har noe annet erfaring en partnerbrudd. Anonymous poster hash: 66905...6f2
Biloba Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Mann her, jeg liker at dama er smartere en dere fleste fordomsfulle kvinner her på forumet, som gjerne aldri har noe annet erfaring en partnerbrudd.Anonymous poster hash: 66905...6f2 Sukkerklumpen:-) Du er en sånn som alltid benytter anledningen til å gjøre dagen litt bedre for dem rundt deg, er du ikke? Topic: Jeg liker menn som er ekte og stødige, og rause som personer. 1
Gjest Tris Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Når han holder beskyttende bak ryggen min og fører meg over veien, litt sånn passer på meg i en utrygg situasjon. Det digger jeg. Anonymous poster hash: 7e207...735 Det liker jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå