Gjest zadora Skrevet 15. juni 2004 #21 Del Skrevet 15. juni 2004 Den stillingen har aldri fungert for meg – med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Efelia Skrevet 25. juni 2004 #22 Del Skrevet 25. juni 2004 Har akkurat samme problemet jeg og typen og. Vi er jevnhoeye, men jeg er noe lengre i bena en ham. Vi har knota faelt for aa faa det til, men det blir bare flaut etterhvert... Har tenkt a legge inn ett innlegg paa dette, men naa fant jeg det jo her! :-) Godt aa se at dette kanskje er helt normalt, at det ikke er noe galt med oss, hehe! Vi har ogsaa problemer med "kroken"( Begge ligger paa siden, han med maven mot ryggen min). Jeg maa boeye skikkelig paa rumpa for at han skal komme inn i meg... Vet ikke om det er geometri, som noen her inne nevnte, eller om det ogsaa kan ha sammneheng med lengde paa utstyret. Men det er synd da, for den siste stillingen er veldig kontaktskapende. Liker den veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. juni 2004 #23 Del Skrevet 25. juni 2004 Bakfra er nok det beste i stående stilling, men vi får det til om hun står lent mot en vegg, og jeg bøyer knærne litt. Likevel, så tror jeg 90% av de gangene vi gjør det stående, så er det bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 26. juni 2004 #24 Del Skrevet 26. juni 2004 Tror det blir lettere med bena rundt livet, hvis dere står inntil en vegg. Da blir geometrien mye enklere. Ellers kan dere jo sette dere ned i dusjen, hvis det er plass. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. juni 2004 #25 Del Skrevet 26. juni 2004 *syns dette hørtest veldig slitsomt ut...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå