Undrende mann Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Etter å ha fått mange gode/seriøse svar på mitt forrige innlegg fyrer jeg løs med et til. Min partner liker at vi har sex sammen i dusjen (og det liker jeg også!!) og da er det praktisk å kunne gjennomføre et samleie stående. Det (stående samleie) har hun også gitt klart uttrykk for at hun liker både i og utenfor dusjen. Vi mener begge å huske har klart det ved en tidligere anledning, tidlig i forholdet. Hun sier at dette har aldri vært noe problem i tidligere forhold. Jeg har også fått det til i tidligere forhold, men det var ikke noe vi gjorde særlig mange ganger. Nå sliter vi imidlertid med å få dette til. Det virker som om geometrien ikke stemmer. Jeg klarer å komme inntil hennes åpning og tror stadig at nå er jeg på god vei inn. Men så ender det med at den smetter utav igjen, den vil liksom ikke entre skikkelig. Siden dette er noe begge ønsker å få til er det veldig frusterende å ikke klare det. Vi gir ikke opp, men prøver igjen og igjen, men uten resultat. Da er det lett å føle seg mislykket - og jeg føler kanskje det sterkere enn henne....vet ikke helt hvorfor. Har kanskje en følelse av at "alle" andre tidligere partnere har mestret dette. Selv har jeg ikke gjort det mer enn et par ganger med én partner. Jeg aner ikke hvor mye av disse følelsene mine som skyldes uvitenhet - at jeg tror alt er så andeledes for alle andre. Derfor håper jeg noen av dere kan dele deres erfaringer og gjerne gi konkrete praktiske råd. For jeg håper jo at vi skal fikse dette til slutt.....
Fakse Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Prøv bakfra i stede, det er lettere dersom høydeforskjellen er stor. Eller løft henne opp.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #3 Skrevet 9. juni 2004 Jeg burde vel ha sagt det: bakfra er deilig og det gjør vi også, og det er ikke noe problem i det hele tatt. Det er front mot front som vi strever med. Føler at det gir en bedre kontakt og mer nærhet enn å komme inn bakfra.
Undrende mann Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2004 Jeg burde vel ha sagt det: bakfra er deilig og det gjør vi også, og det er ikke noe problem i det hele tatt. Det er front mot front som vi strever med. Føler at det gir en bedre kontakt og mer nærhet enn å komme inn bakfra. Glemte å være innlogget da jeg svarte, men du har sikkert skjønt at dette ble skrevet av meg som startet tråden.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #5 Skrevet 9. juni 2004 Hei, jeg var å så på noen sider på nettet her en dag. På Sexual Positions Free finner du over 100 forskjellige posisjoner. Bedre tips har ikke jeg, syns det er best andre vei i dusjen jeg
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #6 Skrevet 10. juni 2004 Bøy deg godt i knærne - og kjør på! Dersom de ikkje får det heilt til, kan det jo vere fordi de ikkje er like spreke som de eingong var. Kva med å løfte henne opp og la ho ha beina sine rundt livet ditt? Det er godt, det. Men litt tungt i lengden.
Gjest GreenSky Skrevet 10. juni 2004 #7 Skrevet 10. juni 2004 Kan det være pga av høydeforskjeller mellom dere? Hva om hun sto på en krakk/skammel eller noe?
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #8 Skrevet 10. juni 2004 Det er vel ikke så vnaskelig å få til stående? Eller er det veldig høydeforskjell på dere? Hjelper kanskje om hun løfter det enen benet, evt du holder det opp? Klem henne inntil veggen for å få henne høyere opp om høyden er problemet, da kan hun legge beina rundt livet ditt, og det er så digg.
Suzy Skrevet 10. juni 2004 #9 Skrevet 10. juni 2004 Det kan faktisk ha noe med vinkelen på deres respektive edlere deler å gjøre... tror jeg da :-) Jeg har opplevd å prøve hardt å få det til med en kjæreste (og vi var nesten jevnhøye), men det gikk altså ikke - dvs det gikk omtrent som du beskriver... MEN jeg har opplevd med andre å få det til uten problemer, så jeg tror rett og slett at det ikke er mulig å få det til med/for alle
Gjest glamourgirl Skrevet 10. juni 2004 #10 Skrevet 10. juni 2004 Hvis hun står på et ben på tå, og har det andre benet på skuldra di, og du bøyer deg litt i knærne bør det funke, tror jeg!?
Gjest ikke innl *Fiona* Skrevet 10. juni 2004 #11 Skrevet 10. juni 2004 He-he... jeg må le litt også, vi mennesker strever av og til voldsomt med ting, det blir jo helt komisk. Jeg har også en del episoder som har endt med at vi bare har droppet hele greia, det ble for mye pes. Enig i at jeg tror alle menneskers anatomi er rett og slett såpass forkjellig at ikke alle stillinger er optimale med alle partnere. Lengde, bredde, størrelse på hofter, legger, lår osv osv... Jeg har klart det der noen ganger, men synes i grunnen det er noe herk - flisene på badet er kalde og skraper meg i ryggen, det er glatt og jeg er redd han skal skli under vekten av meg og se for deg ambulansefolka brekke oss fra hverandre... Synes badekar er deilig jeg. Hvis dere har skikkelig dusjkabinett eller avlukke, kan hun jo sette bena i veggen bak deg, da har du ganske fritt spillerom?
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juni 2004 #12 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har klart det der noen ganger, men synes i grunnen det er noe herk - flisene på badet er kalde og skraper meg i ryggen, det er glatt og jeg er redd han skal skli under vekten av meg og se for deg ambulansefolka brekke oss fra hverandre... Synes badekar er deilig jeg. Uff kanskje jeg har bizarr humor, men jeg syns de va veldi arti!
Gjest ikke innl *fiona* Skrevet 10. juni 2004 #13 Skrevet 10. juni 2004 Det er vittig... jeg husker en gang min eks og jeg skulle bolle oss, jeg har sånn ramme seng med veldig myk madrass (et helvete å være voldsom i, kunne like godt hatt vannseng, pass på tenner og albuer...) og vi hadde ikke sett hverandre på en stund. Det var veldig lidenskapelig og WOW, helt til han skulle være supermann og rulle meg rundt for å ta meg som en helt - han fikk for god fart og seilte over meg og videre ned på gulvet... Skikkelig stemningsbryter... fnis. Han tok det litt mer med ro etterpå...
Undrende mann Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 10. juni 2004 Mange svar her, men desverre ikke til så stor hjelp er jeg redd...... :-? Mange av dere får det til å høres så lett ut. Hvis det var det hadde jeg vel ikke stilt dette spørsmålet i det hele tatt. Beina hennes rundt livet mitt ? Ja det er digg - men tungt i lengden selv om hun egentlig er ganske nett (ikke nødvendigvis lett....) Hennes bein på min skulder ? Høres ganske strevsomt ut. Det er jo et poeng at det ikke skal være så mye pes at vi går lei før vi har komet skikkelig i gang. Vi er ganske jevnhøye - ihvertfall fra livet og ned, så jeg tror ikke det er problemet. Jeg heller mer til teorien om geometri...... Andre råd? Er det vanlig å få det til? Og er det spesielt godt? (det vil vel variere fra person til person........smak og behag)
*Shira* Skrevet 11. juni 2004 #15 Skrevet 11. juni 2004 Hvis hun står på et ben på tå' date=' og har det andre benet på skuldra di, og du bøyer deg litt i knærne bør det funke, tror jeg!?[/quote'] Det var der ambulanse folkene hadde kommet inn hos meg. Måtte nok ha båret meg ut i den stillingen gitt Som gammel fotballspiller er jeg desverre ikke så smidig og myk :oops: Hos oss funker det best bakfra. Men jeg må bøye meg godt frem og samtidig stå på tå, og så strekker jeg rompa høøøøøyt. Jippi idag e d fredda'n
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #16 Skrevet 11. juni 2004 Det at dere er jevnhøy er nok problemet kanskje. Jeg har aldri hatt kjærester som er litt høyere enn meg og no problemo.. Varierer med et bein på skuldra hans, han holder et opp, opp mot veggen, bakfra selvsagt.. osv
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. juni 2004 #17 Skrevet 11. juni 2004 Når det kommer til noen bestemte stillinger, som denne, så spiller faktisk også lengden på penis en rolle. Dette og/eller retningen på saker og ting kan gjøre en slik stilling vanskelig. Vi får ikke denne stillingen til, og stresser dermed ikke mer med det heller, men koser oss på andre måter.
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2004 #18 Skrevet 11. juni 2004 oi, oi Dette går ikke bra. Det er bare å gå fra hverandre. Finn en du passer med eller gå enslig resten av livet.
Gjest Virvar Skrevet 14. juni 2004 #19 Skrevet 14. juni 2004 Vi har også prøvd forfra, men det fungerer dårlig. jeg må stå på tærne på ene foten, og holde den andre utover, og han må bøye i knærne og liksom prøve å komme til mellom mine bein med sine, og da må jeg altså holde ut den ene foten, og det er tungt. Sukk. Men bakfra går det greit. jeg bøyer meg fremmover, og han kommer lett til. Jeg tror at om jeg hadde vært litt høyere hadde det vært lettere, men unasett så greier jeg ikke å se for meg helt hvordan det ville virket. For mannen må jo ha plass til å bøye beina for å jukke vel, og jenta må skreve ...og da blir det altså slik jeg har erfart ikke så lett. Jeg tror også at lengden på penis spiller en rolle, samt vinkelen hennes nedentil og sånn.
Venus_venus Skrevet 15. juni 2004 #20 Skrevet 15. juni 2004 Mange svar her, men desverre ikke til så stor hjelp er jeg redd...... :-? Mange av dere får det til å høres så lett ut. Hvis det var det hadde jeg vel ikke stilt dette spørsmålet i det hele tatt. Beina hennes rundt livet mitt ? Ja det er digg - men tungt i lengden selv om hun egentlig er ganske nett (ikke nødvendigvis lett....) Hennes bein på min skulder ? Høres ganske strevsomt ut. Det er jo et poeng at det ikke skal være så mye pes at vi går lei før vi har komet skikkelig i gang. Vi er ganske jevnhøye - ihvertfall fra livet og ned, så jeg tror ikke det er problemet. Jeg heller mer til teorien om geometri...... Andre råd? Er det vanlig å få det til? Og er det spesielt godt? (det vil vel variere fra person til person........smak og behag) Snakk med partneren din. Du TROR at hun har gjort dette masse før og det er i ditt hode ligger det antagelig forskjellige ting. Blandt annet forventninger til deg selv, forventinger til deg fra henne. Ofte løses dette om dere klarer å prate om det, mon tror det da ikke er så vikytig for henne å ha sex når dere står annet enn om det skjer i en naturlig setting av og til... Nyt den andre sexen dere har. Og til slutt: Tenk historie, alt var jo så mye bedre før, men det var det ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå