Gå til innhold

Luftig sommer


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest grimalda

I sommervarmen liker jeg å gå naken under et luftig skjørt. Både avkjølende og opphissende. Lurer bare på hvor mange andre som også gjør dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javisst, men bare når jeg er sammen med min kjære og det er fare for at han kan "oppdage" det. Utrolig opphissende. Har lixom min/vår egen lille hemmelighet. Så kommer han jo lettere til hvis anledningen byr seg også...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Jeg vet ikke hvor mange (jenter) som flyr rundt uten, men det blir heldigvis flere og flere :D

d :wink: rian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksotisk?

Det må du forklare...

Kanskje i rommet for private meldinger så vi ikke kludrer til denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går nesten alltid truseløs under lange skjørt når det er varmt. Synes det er deilig avkjølende. Har gjort det i mange år og tenker ikke på det nødvendigvis som opphissende.

Men med kortere skjørt kommer trusen på plass fort! Mine "private" deler er private!! :oops:

Litago

The Surfing Cow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg tror at de som går uten truse, og i hvert fall de som blir opphisset av det, egentlig liker å vise seg fram. Selv har jeg aldri gjort det, og kan ikke tenke meg å gjøre det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel ikke ha med de vil vise seg fram. For i de fleste tilfeller så ser man faktiskt ikke noen verdens ting. Det er bare de som går uten som vet om det.

Og en ting til, kanskje du får et litt annet syn på det hvis du prøver. Det er ikke skadelig å prøve ting, selv om det kan virke som om det er litt skummelt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er utrolig deilig å gå uten noe under langt skjørt. Ikke opphissende i seg selv, men dersom man har en kjæreste med som man diskre gir ett lite hint om tilstanden.... ja da skjønner jeg at det kan bli opphissende også! ;)

Men hovedsaklig så synes jeg bare det er deilig med luft! og nyter å gå uten under lange skjørt like mye som jeg nyter å bade naken en sval måneskinnsnatt! (det ER noe annet uten en tråd!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det KAN kanskje være lurt å ta en titt i speilet FØR du går på jobb/skole om morgenen...

Forleden slang jeg på meg et langt skjørt om morgenen, tenkte ikke på å se i speilet. Og oppdaget da jeg kom hjem fra jobb at skjørtet var TOTALT gjennomsiktig! Kunne tilogmed se fasongen på kjønnshårene...

uuppss!

Nelle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Titter'n

Nelle

Spennende 8)

La du merke til om mange fokuserte ekstra lavt med blikket den dagen? :roll:

Ellers hadde jo barbering løst problemet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Anbefaler ikke å sykle i den slags ”antrekk”. Det har nemlig jeg prøvd. Litt vanskelig å unngå at det blafrer når man får litt fart. Og det vekker ganske mye oppsikt der man ferdes…. Sier ikke mer. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...