AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hei vart litt inspirert av en ny post her inne eg (Gir gutter deg råd på sjekking av gutter?) Så da er det bare og komme med råd gutter. Anonymous poster hash: a1991...71e
Gjest Lincoln Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Ta et fnugg av initiativ, utover å sende subtile signaler som dere tror vi oppfatter. 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Ikke bry deg om Lincoln. Han er så utrolig bitter. Anonymous poster hash: 6cc11...75d 11
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Man ser alltid på det som om mannen tar initiativet når to stykker er tiltrukket av hverandre, men det er faktisk oftest kvinnen gjennom kroppsspråket som sender ut signalene til kontakt. Les litt om kroppsspråk, så ser du fort om jenta er interessert eller ikke, før dere har snakket sammen. Anonymous poster hash: 7f18e...2c2 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Vel, de få gangene jeg har tatt initiativ har jeg skremt bort gutten. Dvs enten ikke fått svar, det har glidd ut eller jeg har fått direkte avslag. Så min taktikk framover er å faktisk overlate det til gutten... Anonymous poster hash: e715a...ecd 5
Gjest Steamboat Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 (endret) Ser ofte at jenta bare henger over fyren de er interessert i, hadde en gutt gjort det ville han blitt stemplet som creepy. Det viser jo interesse rimelig tydelig, men fyren får vel neppe mer lyst på jenta utenom at han kanskje tenker at han får seg noe om han vil. Endret 23. april 2014 av Steamboat 1
Eriks Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Kleng deg innpå meg hele kvelden. Fokusér på meg, gi meg all oppmerksomheten din. Le av vitsene mine. Se meg dypt i øynene med lengtende og forførende blikk når vi står/sitter inntil hverandre. Så merker jeg det kanskje. 1
Gjest Tris Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Jeg syns det er så mye bedre når begge to sjekker hverandre! Det er en veldig spesiell energi som gjør at alt annet rundt forsvinner i en tåke
Gjest .-L-. Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 (endret) Kan ikke si at damene i våres vennegjeng spør oss om råd. De hvisker og tisker med hverandre og vil helst ikke røpe for mye til oss, de er litt søte. Forrige gang hun ene skulle prøve å sjekke opp en kar fikk hun venninnen til å spørre om denne karen skulle bli med på fors. På forset snakket hun egentlig bare helt normalt med han uten å gjøre noe særlig. Neste gang vennegjengen var samlet snakket hun om hvor tafatte menn i Norge var Denne damen er i grunn ganske søt og har hatt flere menn etter seg. Det går ann å få en fyr interessert med å være morsom, utfordrene, flørtende osv. Hun var for opptatt med å tolke om han var interessert og gjorde i grunn ingenting for å få han interessert. Endret 23. april 2014 av .-L-. 3
Gjest Svampebob1 Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Hmm.. Mitt beste tips må være som følger: Hvis du ser en du liker, så ikke lat som ingenting for så å håpe på at han skal "oppdage" deg (og deretter bli sur fordi han ikke tok initiativ ;-)). Gutter er gutter og registrerer som regel ikke slikt, med mindre noen kler deg naken og klasker puppene dine i trynet på han! ;-) Ta litt initiativ og la han skjønne at du liker han, så går det nok lettere ;-). 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Hadde dere gutter likt å bli sjekka opp via facebook? Er snakk om en fyr som jeg syntes er helt forbaska kjekk og deilig, som faktisk la meg til på facebook (vi har en felles venn..), men som ikke har sagt noe til meg. Bør jeg prøve meg på en eller annen måte eller hadde han tatt initiativ til noe hvis han var intr? Hvordan skal jeg evnt sjekke han opp der? Anonymous poster hash: 6ff63...de7
Teethgrinding Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Hvis en jente skulle sjekket opp (og at det skulle fungert) hadde hun gjerne startet på denne måten: Jente: Hei! Meg: Yoooo... Jente: hva driver du med? Meg: nothin much. Chillin. Havin' a bud, watchin da game. Jente: Lyst på besøk? Meg: Tja, why not? Og da ruller det derifra. Det er jo ikke akkurat hjernekirurgi å forstå at ting skjer når jente som liker gutt befinner seg i samme rom under en dyne for å "se film" ender det ofte i søte toner. Det som absolutt aldri har fungert på meg er rar push&pull-dansing ute på byen og lekne tigerblikk. Da bare går jeg til baren og ser ut i luften. Det takler jeg ikke. Hva skal jeg liksom svare på sånt? "Grr, jeg kommer og tar deg"? Patetisk. Jeg har for stor ære til å leke løve i full offentlighet. Nei, det hjemmekjære og nære fungerer alltid best. Ute på byen, full og jævelig, det er bare en highway to hell bestående av kleine samtaler og skuffelse. Jenter som skal sjekke opp en gutt gjør det best i å kontakte han privat og være kosete. Stort mer vanskelig er det faktisk ikke. Legg hodet ditt på fanget hans når dere ser å tv. Ta hånden hans og kyss han på kinnet. Det smelter mannen og gjør oss medgjørlige. Veien til mannens hjerte går gjennom kjøkkenet (og senga). Hvis du skal snu en uinteressert mann til å bli interessert er dette måten du må gjøre det på. 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Ta tak i ballene og si, disse er mine og hold kjeft. ... blir ekte kjærlighet Anonymous poster hash: 6e327...486 1
Gjest Lincoln Skrevet 24. april 2014 #14 Skrevet 24. april 2014 Ikke bry deg om Lincoln. Han er så utrolig bitter. Anonymous poster hash: 6cc11...75d Har du noen innsigelser mot rådet mitt, eller skulle du bare komme med usaklige personangrep? 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #15 Skrevet 24. april 2014 hvordan skal vi jenter sjekke gutter Anonymous poster hash: 424c9...61b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #17 Skrevet 24. april 2014 Vær superdirekte. Hvordan er det best å være superdirekte? Anonymous poster hash: 35db5...4eb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #18 Skrevet 24. april 2014 Hold blikket i 5 sekunder og smil. Anonymous poster hash: 1f6dc...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #19 Skrevet 24. april 2014 hvordan skal vi jenter sjekke gutter Anonymous poster hash: 424c9...61b Hva var morsomt med det? Anonymous poster hash: 5dc02...079 3
ilcaesar Skrevet 24. april 2014 #20 Skrevet 24. april 2014 (endret) Vel, de få gangene jeg har tatt initiativ har jeg skremt bort gutten. Dvs enten ikke fått svar, det har glidd ut eller jeg har fått direkte avslag. Så min taktikk framover er å faktisk overlate det til gutten... Anonymous poster hash: e715a...ecd Noen gutter er enklere å skremme bort enn andre, å være veldig direkte funker oftere på gutter som uansett ville tatt kontakt selv. En måte å sjekke opp gutter som er lette å skremme bort: Finn noe han er god på. Alle føler seg komfortable å prate om noe de er gode på. Still spørsmål om dette. Forhåpentligvis kommer han til å holde samtalen i gang på egen hånd og slippe seg litt løs. Få han til å lære deg noe. Helst noe som krever litt fysisk kontakt, feks at han viser deg hvor du skal ha hendene. Avtal ett nytt møte for å prate mer om det. Hijack møte og gjør det om til en date. Alle som tar initiativ får avslag. Det er kjipt, men jeg synes det er bedre enn å være offer for tilfeldighetene Endret 24. april 2014 av ilcaesar 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå