Vibek Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hei Jeg har nylig "solgt" en konsertbillett på finn.no. Vi brukte finn.no betalingsgaranti, og alt virket greit. Jeg sendte da billetten via mail (via finn.no mail, så det ligger registrert i meldingsboksen min på finn.no). Etter dette, pang, stille, ikke et pip! Når det er gått 10 dager, vil kjøper få pengene tilbake, om h*n ikke har bekreftet kjøpet. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Kan ticketmaster generere ny strekkode? Eventuelt, kan finn.no gå inn å gjøre noe? De vil jo kunne se at billetten er oversendt. Håper noen har svar på dette...
amadine Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Pengene blir overført til deg automatisk etter ti dager hvis kjøper ikke har kommet med klager på varen.
Vibek Skrevet 23. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2014 Pengene blir overført til deg automatisk etter ti dager hvis kjøper ikke har kommet med klager på varen. Tusen takk! Da har jeg missforstått. Jeg trodde pengene gikk tilbake til kjøpers konto etter 10 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå