Miapia Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Reiser til Naxos på lørdag!!! Gleder meg kjempemasse! Men lurer litt på om det er noen som har vært der og som har litt tips og råd å komme med - hva bør man få med seg, bra steder, osv? Hva var bra og mindre bra?
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 var på øyhopping for to år siden, og forelsket oss i naxos... absolutt den fineste øya jeg har vært på! så i år reiser vi igjen, 14 dager, selv om vi egentlig burde vært hjemme og ordnet med hus... Naxos har kjempefine strender, lange og flotte, deilig vann, byen er kjempekoselig -vi har bare vært der på kvelden, stranda hele dagen, med en mann som løp rundt med "donuts, fresh donuts!" (de var veldig gode..) osv... frokost/lunsjen spiste vi på cafe hide away, en tysk dame og hennes greske mann som drev den. sitter i hagen hennes og spiser, ser inn på kjøkkenet deres hvor de lager maten og presser juicen, gjennom et vindu, kjempekoselig! dere kommer til å få en kjempefin ferie, god tur!!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #3 Skrevet 10. juni 2004 var på naxos i fjor14dager,skulle egentlig på øy hopping men ble på naxos hele tiden,utrolig bra sted vi bodde ikke i naxos "by" men et lite sted rett utenfor som heter agia anna. vil anbefale dere på det sterkeste og ta dere en tur dit. et lite sjarmerende sted med di flotteste strender og små koselige tavernaer langs stranden. hvis dere vil litt vekk fra folkemengden der så er det bare gå en liten tur så finner dere små strender som dere kan sole dere alene på. nede i havnen på naxos er det yrende folkeliv,masse spise steder og barer. så vil dere ha det litt moro så finner dere det der. vi leide bil på naxos og kjørte rundt på øya,absolutt noe å gjøre stoppet i små landsbyer og spiste på restauranter med grekere (det er der du virkelig får den beste maten ) sukk er misunnelig....kos dere masse-det er en fantastisk øy
MiniMjau Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 Hei! Jeg var på Naxos for et par-tre år siden på øyhopping! Det var en superfin øy. Styr unna Naxos bystranden, men dra ut til, Agia Prokopios eller enda noen hundre meter lengre til Agia Anna. En absolutt nydelig sandstrand hvor vi ikke lå som sild i tønne. rar du enda(!) litt lengre kommer du til Plaka-stranden som sånn ganske "off the beaten track" uten pakketurister, parasoll-selgere osv. Her får du ligge i fred, men husk å ta med mat og drikke for det er dårlig med strand-restauranter her..... Masse kule backbackere fra Hellas og resten av verden her. Ellers så var utelivet bra i Naxos by, og du kan ta båten ut til mindre øyer på dagstur. Verdens beste gresk-øy-webside: http://www.islandstrolling.com
Miapia Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2004 Tusen takk for tips! Nå gleder jeg meg enda mer!
Gjest Poirot Skrevet 10. juni 2004 #6 Skrevet 10. juni 2004 Jeg likte også Naxos godt, men var der kun 2 netter på øyhopping så jeg så ikke så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå