AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Okey, jeg har reg. meg, og det dukker opp herremenn i hytt og pine, hvor avstanden på ingen måte stemmer med fakta. Det dukker opp menn 54 km unna i Oslo, og Oslo er over faktisk i realiteten 10 mil unna. Hvorfor er det slik? Hvis jeg blar, og kaster folk til høyre, får jeg plutselig opp at vi altid har match, betyr det at jeg bare får opp menn som først har trykt liker på meg, eller hvorfor har jeg plutselig match med alle jeg klikker til høyre på? Hvis jeg trykker på hjertet så skjer ikke det samme, da får jeg ikke alltid opp at vi liker hverandre. Hvordan fungerer dette? Anonymous poster hash: ad979...155
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 De som ligger øverst i bunken er som oftest de som har likt deg, men når du kommer lengre ned i bunken så er det menn som ikke har verken likt eller x-et deg enda. Så når du ikke får opp "it's a match" når du har hjertet en så er det fordi han ikke har sett deg enda. Anonymous poster hash: 02631...332
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Men, det stemmer at de som faktisk dukker opp som match, at de har likt meg, så ikke jeg skriver til noen som ikke har sett meg engang? :0) Anonymous poster hash: ad979...155
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Men, det stemmer at de som faktisk dukker opp som match, at de har likt meg, så ikke jeg skriver til noen som ikke har sett meg engang? :0) Anonymous poster hash: ad979...155 Når "it's a match" kommer opp når du har likt en person, så har han likt deg først. De som er ØVERST i bunken som du ikke enda verken har likt eller x-et ut er de som ofte har likt deg først, men når du kommer lengre ned i bunken så har ikke gutten sett deg enda og vil etter du har likt han enten like deg eller trykke på x ettersom han liker deg eller ikke. For at du skal få match med noen så må begge ha likt hverandre, så du kan ikke skrive til en person som ikke har likt deg. Hva er det du ikke forstår egentlig? Anonymous poster hash: 02631...332 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #5 Skrevet 24. april 2014 Jo, jeg kan skrive til alle jeg, og jeg får også meldinger fra folk jeg ikke har trykket at jeg liker...Så det er fortsatt noe som ikke stemmer her;) Anonymous poster hash: ad979...155
Sugar&Spice Skrevet 24. april 2014 #6 Skrevet 24. april 2014 Jo, jeg kan skrive til alle jeg, og jeg får også meldinger fra folk jeg ikke har trykket at jeg liker...Så det er fortsatt noe som ikke stemmer her;) Anonymous poster hash: ad979...155 Hehe, det er KUN folk du har likt, og som har likt deg (altså en match) som kan skrive til deg på Tinder.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #7 Skrevet 24. april 2014 Jeg kan skrive til alle, og jeg får opp match med folk jeg aldri har sett før. Anonymous poster hash: ad979...155
Sugar&Spice Skrevet 24. april 2014 #8 Skrevet 24. april 2014 Jeg kan skrive til alle, og jeg får opp match med folk jeg aldri har sett før. Anonymous poster hash: ad979...155 Hehe, da er det nok noen som har tullet med Tinderen din, eller så har du misforstått.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #9 Skrevet 24. april 2014 Jeg kan skrive til alle, og jeg får opp match med folk jeg aldri har sett før. Anonymous poster hash: ad979...155 Da har du nok "glemt" at du svipa til høyre. kan skje hvis det er lenge siden du trykte liker på vedkomne, men han enda ikke har sett deg. Anonymous poster hash: f751a...a09
Gjest Ninab Skrevet 24. april 2014 #10 Skrevet 24. april 2014 Tinder er helt på tryne i dag.. Jeg hadde slettet Tinder, og la den inn igjen i dag - jeg har hatt den før og da har jeg fått opp sikkert 300 menn i omkrets 50 km.. idag sveipet jeg igjennom dem alle på 10 minutt.. Så noe er galt.. med mindre alle har rømt tinder da. DET kan jo hende
Colargol Skrevet 24. april 2014 #11 Skrevet 24. april 2014 http://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret-tv#t=1m3s
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #12 Skrevet 24. april 2014 Det må være noe galt med både det ene og det andre, de matchene jeg får opp stemmer overhodet ikke med mine innstillinger på hvor langt unna folk skal bo heller. Anonymous poster hash: ad979...155
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #13 Skrevet 24. april 2014 Jeg kan skrive til alle, og jeg får opp match med folk jeg aldri har sett før. Anonymous poster hash: ad979...155 Hvordan kan du skrive til "alle"? Du kan vel bare kontakte de som er i den lista som kommer opp når du trykker på snakkeboblen? Og de som er på den lista er folk du har likt (trykket hjerte eller sveipet til høyre) og som har gjort det samme på deg. Anonymous poster hash: 4caea...3ed
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #14 Skrevet 24. april 2014 Det er en puleapp! )))))))) Anonymous poster hash: 8cde0...edc
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #15 Skrevet 24. april 2014 Det må være noe galt med både det ene og det andre, de matchene jeg får opp stemmer overhodet ikke med mine innstillinger på hvor langt unna folk skal bo heller. Anonymous poster hash: ad979...155 Nei, for det kan være personen er 50 km unna deg for eksempel når du får opp personen, men så kan det være at personen faktisk flytter på seg som en del mennesker gjør da, og så er plutselig personen 100 km unna deg Anonymous poster hash: 02631...332
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #16 Skrevet 24. april 2014 Det er en puleapp! )))))))) Anonymous poster hash: 8cde0...edc Finnes faktisk mennesker som ikke er ute etter sex der inkludert meg. Derfor fantastisk at jeg har funnet kjærligheten gjennom tinder Anonymous poster hash: 02631...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå