Marie90 Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Tja. Jeg har annen smak enn noen av mine venninner så det er ikke slik at alle jeg dater er noen de ville ha datet. Men jeg har aldri opplevd at de har mislikt noen jeg har datet, i hvert fall ikke så sterkt at de ville uttrykke det og fraråde meg å date vedkommende. Det er vel normalt å ha en gruppe venner som alle er forskjellige? Mine venninner har ulike politiske syn, religioner, livsstil, smak, holdninger og personligheter. Dersom flere av mine beste venninner mislikte en fyr jeg var med, ville jeg tatt det til etterretning. Ettersom det da måtte bety at det er noe åpenbart galt som jeg ignorerer.
skreppamedleppa Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Tja, men så har de også sett og selv vet at jeg har det bra, at jeg er lykkelig, at jeg elsker han og at han elsker meg. Og da faller også deres "aksept" og preferanser på steingrunn. På samme måte som jeg ikke akkurat er overbegeistret over den "nye" svogeren som har bevandret inn i familien, men jeg har aldri sett min søster ha det så utrolig bra heller. Da spiller det ikke så stor rolle at jeg ser på han som en fjøsnisse som jeg muligens har snakket 5 min med på 3 år. Men han er rett mann for hun, og det er det som spiller en rolle. Slik føler jeg det med mine venner og bekjente også, ikke alle deler mine preferanser på kjæreste materiale men all den tid og stund jeg har det fantastisk bra så er vel gjengen skjønt enig i at det er det som er viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå