AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hvor mye sminker bruker du til hverdags? Anonymous poster hash: e224f...19c
Puny Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 jeg bruker"mye" sminke på huden og lite rundt øynene. Jeg trener stort sett på morgenen, syntes nesten bare at sminken blandes litt bedre inn i hverande etter en tur på mølla og at det bare er fint...
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Bruker ikke mye sminke til vanlig, har hjemmekontor og kan derfor gå på trening uten sminke, selvom jeg trener på ettermiddagen. Om jeg har sminket meg går det også greit, siden jeg til vherdags bare bruker pudder og mascara. Anonymous poster hash: 4ddf6...8b4
Toxicwonderland Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Jeg bruker concealer for å skjule rødheter og uren hud, BBkrem som base og en lett mineralfoundation over. Av og til bruker jeg også sjokoladepudderet fra Too Faced som et solpudder for å konturere litt. Og maskara. Men nå trener jeg stort sett bare inn i en hall da. Er jeg ute og jogger så fjerner jeg oftest hudsminken.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 jeg bruker"mye" sminke på huden og lite rundt øynene. Jeg trener stort sett på morgenen, syntes nesten bare at sminken blandes litt bedre inn i hverande etter en tur på mølla og at det bare er fint... Hæ? Et Svett ansikt blandet med sminke? Hvordan kan det være fint? Jeg er sminkefri frem til jeg har trent, så sminker jeg meg etter trening. Trener som oftest om morgen. Men om jeg finner ut at jeg vil jogge om kvelden, så gjør jeg det med sminke. Anonymous poster hash: 62058...9a8 6
Gjest Magdalene Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 (endret) Bruker ingen ting når jeg trener. Trener jeg på morgenen venter jeg med sminke til etter trening og dusj, trener jeg på kveld bruker jeg primer, foundation blush, litt på øyenbrynene, litt øyenskygge og maskara. Fjerner Anniken før jeg trener. Endret 23. april 2014 av Magdalene
Puny Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Hæ? Et Svett ansikt blandet med sminke? Hvordan kan det være fint? Jeg er sminkefri frem til jeg har trent, så sminker jeg meg etter trening. Trener som oftest om morgen. Men om jeg finner ut at jeg vil jogge om kvelden, så gjør jeg det med sminke. Anonymous poster hash: 62058...9a8 bruker stort sett krembassert sminke og syntes det funker helt fint
Gjest Magdalene Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 bruker stort sett krembassert sminke og syntes det funker helt fint Men selv om det sikkert blir fint etter en tur på mølla, så vasker du det vel bort når du dusjer etter treningen alikevel? 1
isbiten. Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Trener stort sett etter jobb. Bruker cc-cream, solpudder, mascara og øyenbrynsblyant til daglig. Beholder sminken på når jeg trener. Viktig for meg å ikke ha så mye sminke på øyelokkene, for da renner det bare ned i øynene når jeg blir svett, og øynene mine reagerer skikkelig på det.
FantasDick Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Sminker meg før jobb og trener etter jobb. Bruker foundation, settepudder, bronzer/blush, brynblyant, eyeliner og maskara. Kan finne på å bruke mer også, men det skjer ikke så ofte. Sykler fra jobb/trening, så dusjer når jeg kommer hjem.
Gjest Runforit Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Om morgenen er det jo greit. Hopper ut av senga og rett på mølla. De dagene jeg jogger etter jobb så jogger jeg med sminken og fjerner alt i dusjen etterpå. Bruker mineralfoundation, litt rouge, litt skygge på lokkene(ala kliner på bittelitt med fingeren) og mascara. Bruker 5 minutter på det om morgenen.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Jeg sminker meg ikke for å trene, men har jeg på meg sminke før jeg begynner å trene så tar jeg den ikke av. Trener jeg om morgenen så sminker jeg meg etter dusjen, trener jeg på ettermiddagen/kveld så har jeg sminken fortsatt på, og så blir den fjernet før jeg dusjer. Anonymous poster hash: bc26d...514
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Bruker maskara, litt eyeliner og litt foundation. Trener som oftest rett etter jobb, og tar vekk det meste med ansiktsserviett før jeg trener. Huden min blir uren av å trene med sminke på. Ikke ser det bra ut om det lille jeg har på, begynner å renne heller. Anonymous poster hash: 2b78a...ed9
Kira-delta Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 jeg bruker"mye" sminke på huden og lite rundt øynene. Jeg trener stort sett på morgenen, syntes nesten bare at sminken blandes litt bedre inn i hverande etter en tur på mølla og at det bare er fint... Samme her :D sminken legger seg mer naturlig på en måte, haha trodde bare det var meg som gjorde sånn 1
Puny Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Men selv om det sikkert blir fint etter en tur på mølla, så vasker du det vel bort når du dusjer etter treningen alikevel? Nei ikke de gangene jeg ikke vasker håret...
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #16 Skrevet 23. april 2014 Nei ikke de gangene jeg ikke vasker håret... Whaaaat? Dusjer du ikke etter trening?!?! Anonymous poster hash: 9e752...54e 2
Gjest Magdalene Skrevet 23. april 2014 #17 Skrevet 23. april 2014 (endret) Nei ikke de gangene jeg ikke vasker håret... Vasker du ikke håret etter å ha trent? Æsj! Endret 23. april 2014 av Magdalene 1
Puny Skrevet 23. april 2014 #18 Skrevet 23. april 2014 Samme her :D sminken legger seg mer naturlig på en måte, haha trodde bare det var meg som gjorde sånn Hehe, nei, men det spørs litt hva slags sminke jeg bruker da, ikke alt som sitter like fint jeg gidder liksom ikke drasse med meg masse sminke på treningssenter om jeg ikke må...
Puny Skrevet 23. april 2014 #19 Skrevet 23. april 2014 Vasker du ikke håret etter å ha trent? Æsj! Noen ganger gjør jeg ikke det, da bruker jeg bare tørrsjampo, det går helt fint egentlig 4
Gjest Magdalene Skrevet 23. april 2014 #20 Skrevet 23. april 2014 Noen ganger gjør jeg ikke det, da bruker jeg bare tørrsjampo, det går helt fint egentlig Tørrshampo gjør jo ikke håret rent for svette sånn til info 😉 Er ikke rart det lukter vond på kollektivtransporten, om folk ikke vasker seg skikkelig etter trening.. Men du må jo vaske bort svetten i ansiktet?!? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå