Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk akkurat en sms fra min svigermor om at hun ville gi meg en sommergave siden jeg tok meg så godt av sønnen hennes og barnebarnet ( min stesønn). Det er noen tøffe tak med stesønnen min om dagen så hun vet jeg er litt sliten. Sommergaven var 10 000 kr inn på konto. Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes om det. Føler nesten som om jeg har fått betalt for en jobb. Er det bare jeg som er rar som reagerer på dette eller hva tenker dere?

Anonymous poster hash: b195a...f57

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Kan du ikke bare ta imot og se på det som en vennlig gest? Hvorfor er det et problem?

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde blitt overlykkelig..!

Gjest Magdalene
Skrevet

Så hyggelig da! Hun setter stor pris på deg, og ønsker å vise deg det ved å gi en gave. Hadde det føltes annerledes om hun hadde kjøpt en gave til 10000kr?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk akkurat en sms fra min svigermor om at hun ville gi meg en sommergave siden jeg tok meg så godt av sønnen hennes og barnebarnet ( min stesønn). Det er noen tøffe tak med stesønnen min om dagen så hun vet jeg er litt sliten. Sommergaven var 10 000 kr inn på konto. Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes om det. Føler nesten som om jeg har fått betalt for en jobb. Er det bare jeg som er rar som reagerer på dette eller hva tenker dere?

Jeg tenker: hvorfor lagge problemet ut av det. Det var ment godt. En god tanke/gesture. Bli glad og fornøyd. Du sittet du et slutten, bruk litt på spa og massasje til deg selv:)

Ikke Finn noe negativt i en hyggelig gave.

Anonymous poster hash: 523c6...bf7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg reagerer sånn. Men hun har ikke vært svigermoren min mer enn et par år og vi har ikke et veldig nært forhold. Har aldri visst om hun egentlig liker meg eller ikke. Hun har tvert imot virket litt bitter fordi jeg fikk sønnen og barnebarnet hennes til å flytte vekk fra de og til min hjemby. Jeg er heller ikke vant til å få penger av andre. Selv mine foreldre har aldri gitt meg slike summer. Så jeg kan ikke hjelpe for at dette ble rart og jeg vet ikke om jeg vil ta de imot.

Skrevet

Kanskje hun bare hadde litt overskudd og ønsket å dele det med deg? Ta imot det du, takk pent og sett pris på det. Kanskje bruk noe av pengene på spa eller noe annet som gjør at du slapper av. Svigermor ser sikkert at du gjør en god jobb både i forhold til sønnen og barnebarnet hennes. Håper min svigermor vil sette like stor pris på meg en dag og at jeg blir en like god svigerdatter som deg!

Skrevet

For en snill og omtenksom svigermor du har!!

Vær glad for det, og bruk pengene til noe du ønsker deg! :)

• Liker 1
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg reagerer sånn. Men hun har ikke vært svigermoren min mer enn et par år og vi har ikke et veldig nært forhold. Har aldri visst om hun egentlig liker meg eller ikke. Hun har tvert imot virket litt bitter fordi jeg fikk sønnen og barnebarnet hennes til å flytte vekk fra de og til min hjemby. Jeg er heller ikke vant til å få penger av andre. Selv mine foreldre har aldri gitt meg slike summer. Så jeg kan ikke hjelpe for at dette ble rart og jeg vet ikke om jeg vil ta de imot.

Nå vet du jo at hun setter pris på deg. Kanskje hun synes det er vanskelig å gi uttrykk for det og dermed velger å vise det på denne måten.

Gjest Chloe87
Skrevet

Oi, det var mye penger, hadde blitt kjempeglad!

Skrevet

Det var trivelig av henne. Bruk pengene med god samvittighet.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hun gir deg gaven fordi hun setter pris på deg, og ikke bare det du gjør.

Hun kunne kjøpt blomster, og du ville blitt kun glad. Regner jeg med. Nå tenker svigermoren din at du får kjøpe noe du selv velger, og har hun penger nok, så hvorfor ikke?

Bruk de med god samvittighet du.

Skrevet

Det er tydeleg at ho verkeleg er glad for at du er i livet til familien hennar!

Kanskje du skal komme med ein like fin gest tilbake? Kva med å ta med mann, stesønn og svigermor på spahotell? Så kan du og svigermor "bonde" over ein god massasje, mens gutane gjer noko gutegøy?

AnonymBruker
Skrevet

Dette mente hun bare godt, og synes du fortjente å få noe som bare var til deg og ikke "felles" for alle.

Hun tenkte nok at du har stått veldig på, og fortjener å skjemmes litt bort.

Ta deg en spahelg eller noe sånt, og send et lite bilde som takkekort ;)

Anonymous poster hash: 82803...b59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...