Gå til innhold

Røde prikker på føttene....trenger gode tips!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg er "plaget" med røde prikker på føttene (ser ut som de sitter under hårene..), mest på leggene og lårene. Noen som vet hva dette kommer av, og hvordan jeg eventuelt kan bli kvitt de? Det er ikke utslett eller noe sånt,og det dukker som oftest opp en liten stund etter jeg har barbert leggene. Det er jo veldig stygt, og jeg har aldri noe lyst til å gå i skjørt fordi jeg selv syns det er fælt å se på. Er nok ikke så veldig synlig, men skulle gjerne likt å vite hvordan jeg kan få dem vekk...Verken soling eller fuktighetskremer virker...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører ut som du reagerer på barberingen...? Bruker du barberskum? Hvis ikke bør du kanskje gå til innkjøp av det. Kjøp noe for sensitiv hud. Det kan også være lurt å bruke en god body lotion etter barberingen. Og husk å skifte barberblad jevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Joda,bruker både barberskum for sensitiv hud, og mører meg etter barbering. Men prikkene kommer de...Skulle ta en test, så nå har jeg gått ca 1 uke uten å barbere føttene, men prikkene er der de... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt barberblad ofte (kanskje for hver gang du barberer leggene noen uker fremover). Vet at andre har blitt kvitt problemet på den måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Jeg har også slike prikker på leggene. De er der uansett om jeg barberer eller ikke. Det hjelper en del å peele, men helt borte blir de aldri - håper på noen gode råd her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...