Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg fortelle en lang historie kort?

Jeg føler at jeg ikke klarer det mer. Livet har vært veldig vanskelig for meg, jeg har falt så utallig mange ganger, men jeg har alltid reist meg opp igjen, jeg sto på. Nå føler jeg virkelig at jeg ikke klarer det mer. Jeg skriver ikke dette innlegget fordi jeg synes synd på meg, jeg er bare så lei og takler ikke livet mer. Jeg vil ikke leve på denne måten.

Jeg har blitt mobbet siden barnehagen og har derfor ikke så mange venner. Jeg er singel etter et ikke så hyggelig brudd som satte sitt preg på meg. Jeg ser ganske bra ut, men har noen ekstra kilo da jeg har slitet med trøstespising nesten hele livet.

Jeg har ikke fullført bacheloren min pga noe som skjedde da jeg studerte. Faren min har et foretak som to av mine eldre brødre sitter ansvarlig for, jeg fikk meg derfor jeg ok jobb der. Jeg var jo heldig som fikk jobb, uten at jeg har fullført studiet, men det er vanskelig å jobbe med familien. Jeg har ikke godt forholdt med min familie. Mine foreldre er ikke så begeistret for meg, jeg vet ikke hvorfor men sånn har det alltid vært. For de er brødrene min alt. Det er selvfølgelig vondt for meg når de forskjellsbehandler oss, jeg sier ifra men til ingen nytte.

Nå har jeg funnet en mann (La oss kalle han for ''C") som er ute etter et forhold. Han vil stifte familie, noe jeg også vil. Jeg fant han på et forum (ikke her på KG). Jeg googlet han og fant ut at han ikke var helt min type, sånn utseendemessig. Han er ikke stygg, bare ikke helt den typen jeg faller for. Innerst inne er jeg forelsket i en helt annen mann ( jeg kaller han for "F") som jeg vet liker meg. Problemet er bare det at "F" bor i en annen by enn meg og dater fortiden en dame (men "F" har sagt til en bekjent av meg at han liker meg). Før jeg ble kjent med "C" hadde jeg bestilt billetter til byen hvor "F" bor i for i sommer. Jeg ville gjøre alt jeg kunne for å prøve sjansen med "F". "F" vet ingenting om det. "C" og "F" har veldig forskjellige personligheter (jeg kjenner ikke "C" så godt, men utifra slik han har beskrevet seg til nå). "F" er veldig sosial, reiseglad, liker mye av det samme som jeg liker, "C" er mer innadvendt, har reist veldig lite, har en del hobbyer som jeg ikke er noe interessert i, men han er veldig snill og ærlig (det er de begge).

"C" vet ikke at jeg litt lubben, vi har bare hatt kontakt via MSN. Jeg vurderer å kutte ut kontakten med "C" og heller følge hjertet mitt ("F"). På den andre siden så vet jeg ikke hva som kommer til å skje til sommeren heller? Skal jeg gripe sjansen nå og bare "ta" denne "C"? Jeg føler meg veldig slem hvis jeg møter han for da gir jeg han håp. Jeg vil bare møte "C" hvis "F" er 100 % ut av bildet. Jeg bare vet at jeg må gjøre noe før jeg mister begge mennene. Jeg er 32, "F" er 40 og "C" er 39.

Jeg vil egentlig bare komme meg ut av det livet jeg lever i dag. Jeg er lei av å være alene, lei av å ha ingen, lei av å være avhengig av familien fordi jeg vil slippe å være alene. Jeg vil stifte familie og ha en jeg kan kose meg med, en som bryr seg om meg.

Anonymous poster hash: adb8a...147
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...