AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hei! Jeg vil ned i vekt, og har lest at det er bra å spise mye frukt. Men mange sier at man ikke skal spise for mye... Jeg elsker virkelig frukt, og spiser det gjerne til frokost og lunsj. Vil jeg gå ned i vekt om jeg spiser sånn som i dag? Frokost: to bananer og litt havregrøt (veldig lite grøt) Lunsj: en boks med druer og et eple Mellommåltid: en kvart melon Middag: én pølse i lompe (var i en sosial setting, så måtte spise det ) Jeg pleier å bytte på, noen dager spiser jeg selvfølgelig mer grønnsaker. Må bare legge til at jeg ikke går rundt sulten, nå er jeg utrolig mett og har masse energi. Pleier å ha en større middag, med enten grønnsaker og kylling, eller annet. Vil jeg gå ned i vekt om jeg spiser slik? Anonymous poster hash: 813a6...e98
Gjest Runforit Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Du vil gå ned i vekt så lenge du er i underskudd. Høyde, alder, vekt, aktivitetsnivå og kcal inntak pr dag vil si mer om du vil gå ned i vekt eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå