Gå til innhold

Råd og hjelp

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg trenger noen rådog meninger. For 4 år siden gikk jeg fra mannen min.Vi hadde 2 barn sammen de er nå 9 og 12 år. Min eks mann har hele tiden forlangt mer samvær med barna,og det har han fått. Han mangler bare 5 dager så har vi likt. Nå har han fått det på den elste,men det er nå problemmene begynner han mener at nå skal han ikke betale bidragtil den elste. Han har hatt et redusert bidrag før p.g.av vi ble enige i at han skulle kjøpe klær barna som han skulle ha hos seg selv. Han vil nå at vi skal dele barnetrygden,og siden jeg er gift på nytt og ikke han så for han en ekstra barnetrygd. Han vil også at elste mann skal ha adressa hos min eks for da kommer han skatteklasse 2 .Jeg er i skatteklasse 1.Jeg tjener halvparten av det han gjør. Jeg vil da at vi begge skal betale bidrag til hverandre,men jeg tjener så lite at jeg kommer ut i 0 bidrag. Men det vil ikke han gå med på, han mener at når han har elste mannn like mye som meg så vil han ikke høre snakk om bidrag.Hva synes dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har snakket med trygdekontoret der sa de at når vi hadde delt så var det opp til oss om vi ville betale bidrag til hverandre. Har også regnet ut bidrage han må betale meg 1500 og jeg kommer ut i null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...