AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 fra 07.00 - 24.00 hver dag, fra samme person, hva hadde det gjort med deg? Og er det normalt? Jeg brøt sammen og blokka han. Anonymous poster hash: 0fdaa...639
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Jeg hadde blitt sprø. Og blokkert han. Anonymous poster hash: c9a8c...318
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 TS Takk.... Jeg sender 10 sms i mnd, så jeg måtte spørre da jeg ble "overfalt" på denne måten....da er det ikke normalt.... Anonymous poster hash: 0fdaa...639
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 TS Takk.... Jeg sender 10 sms i mnd, så jeg måtte spørre da jeg ble "overfalt" på denne måten....da er det ikke normalt.... Anonymous poster hash: 0fdaa...639 Nei, det er IKKE normalt. Anonymous poster hash: c9a8c...318
Teethgrinding Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Da jeg var ung og svært populær blant jentene nullstilte tidtelleren på min Nokia 5110 seg tre ganger. 99 timer,99 minutter og 99 sekunder mottatte anrop, tre ganger. ...at jeg ikke har fått hjernekreft er et mirakel. Om det er normalt? Tja. Kanskje når man er 14 år altså? Om en voksen mann (!) hadde sendt så mange sms hadde jeg backet ut ass. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 TS Han er 40 år....og meldinge var laaaaange..... fint til å begynne med, med masse oppmerskomhet, men det vedvarte til det klikka fullstendig for meg, for det gikk aldri mer enn 15 min i løpet av en dag uten at jeg hørte fra han.... jeg har behov for å spørre for jeg begynte å lure på om jeg var gal.... Anonymous poster hash: 0fdaa...639
Teethgrinding Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 (endret) TS Han er 40 år....og meldinge var laaaaange..... fint til å begynne med, med masse oppmerskomhet, men det vedvarte til det klikka fullstendig for meg, for det gikk aldri mer enn 15 min i løpet av en dag uten at jeg hørte fra han.... jeg har behov for å spørre for jeg begynte å lure på om jeg var gal.... Anonymous poster hash: 0fdaa...639 Okei.. young apprentice, you must learn: Lange meldinger? Regelrette avhandlinger? = du har en psycho faen på hendene dine. Røm! Enkel logikk, fact of life, truth be told, serr shit. Endret 23. april 2014 av Arcturus 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Okei.. young apprentice, you must learn: Lange meldinger? Regelrette avhandlinger? = du har en psycho faen på hendene dine. Røm! Enkel logikk, fact of life, truth be told, serr shit. TS Ja, mer som små noveller...som kunne gå over 5-6 vanlige sms....handlet egentlig ikke om noe. Det gjorde meg fullstendig sprø, og jeg utvikla pusteproblemer og skjelvinger på hendene etter ei stund, for jeg fikk ikke slappa av ett sekund i løpet av en dag....han er blokka nå, men er på meg på e-post (men de går i søpla). Anonymous poster hash: 0fdaa...639
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Jeg hadde faktisk ringt politiet. Han terroriserer deg. Seriøst, 40 år?! Han har vel også kone og barn?Anonymous poster hash: 6da2f...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Jeg hadde faktisk ringt politiet. Han terroriserer deg. Seriøst, 40 år?! Han har vel også kone og barn?Anonymous poster hash: 6da2f...b4b TS Ja, det har han også. Derfor var det enda vanskeligere for meg, for jeg sa det til han mange ganger at han måtte slutte, men han gjorde aldri det. En venn av han sa at han bare var veldig forelska i meg, og at slikt var normalt...... Anonymous poster hash: 0fdaa...639
Nuttery Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 Det er i snitt 63 meldinger om dagen. Hadde jeg fått så mange meldinger (fra samme person) på en månede hadde jeg blitt irritert. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Jeg hadde byttet tlfnr etter dag 1 Anonymous poster hash: cd373...f69
Teethgrinding Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 TS Ja, mer som små noveller...som kunne gå over 5-6 vanlige sms....handlet egentlig ikke om noe. Det gjorde meg fullstendig sprø, og jeg utvikla pusteproblemer og skjelvinger på hendene etter ei stund, for jeg fikk ikke slappa av ett sekund i løpet av en dag....han er blokka nå, men er på meg på e-post (men de går i søpla). Anonymous poster hash: 0fdaa...639 Det som er greia med sånne mennesker er at det er en del ting de ikke har skjønt. De har ikke fått med seg den fine (og helt nødvendige) balansen mellom å være laidback mot å være frampå og ærlig. Alle liker en som er litt populær, enten det er en venn eller en kjæreste. Hvis du er en slags landingspute for et selvmordsforsøk føler du ikke at du har trukket det lengste strået. Et forhold er ingen sosialtjeneste. Lange meldinger er et tegn på at man er overinteressert. Misforstå meg ikke, jeg snakker ikke om at det er galt å vise genuin interesse. Det er en ærlig sak om man er forelska. Men avhandlinger over sms som ikke gjengjeldes er et grundig tegn på at man har misforstått sosiale spilleregler, eller dating-etikette om du vil. Styr unna Han er under ditt nivå. Slike tapere blir dessuten aldri lykkelige når de må jakte og passe seg. De fortjener noen med tilsvarende svak sosial kompetanse (en tilsvarende særing).
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Eeh, det høres virkelig ikke normalt ut, nei. Kanskje for en 14-åring, men jeg er jaggu ikke sikker. Anonymous poster hash: b65fb...00e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #16 Skrevet 23. april 2014 Ser et TV-program som heter forfølgerne.. begynner å minne litt om det Anonymous poster hash: c9463...502 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #17 Skrevet 23. april 2014 Det som er greia med sånne mennesker er at det er en del ting de ikke har skjønt. De har ikke fått med seg den fine (og helt nødvendige) balansen mellom å være laidback mot å være frampå og ærlig. Alle liker en som er litt populær, enten det er en venn eller en kjæreste. Hvis du er en slags landingspute for et selvmordsforsøk føler du ikke at du har trukket det lengste strået. Et forhold er ingen sosialtjeneste. Lange meldinger er et tegn på at man er overinteressert. Misforstå meg ikke, jeg snakker ikke om at det er galt å vise genuin interesse. Det er en ærlig sak om man er forelska. Men avhandlinger over sms som ikke gjengjeldes er et grundig tegn på at man har misforstått sosiale spilleregler, eller dating-etikette om du vil. Styr unna Han er under ditt nivå. Slike tapere blir dessuten aldri lykkelige når de må jakte og passe seg. De fortjener noen med tilsvarende svak sosial kompetanse (en tilsvarende særing). TS Det ble utrolig vanskelig for meg dette, for han sa til meg at han ikke hadde klart å skyte seg selv for han rakk ikke avtrekkeren....og dermed klarte jeg ikke helt å avise han heller, for jeg syntes synd i han. Jeg svarte på kanskje hver femte eller sjette melding, uten at han tok noen "hint". Jeg kalte han alle mulige stygge ting, men slutta ikke for det. Nå i ettertid lurer jeg veldig på hva som egentlig skjedde meg her. Han sa selv at han hadde ett enormt behov for å vite hva jeg gjorde til enhver tid, også når jeg gikk på do....helt sant. Så jeg følte meg til slutt overvåka og kontrollert. Anonymous poster hash: 0fdaa...639
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #18 Skrevet 23. april 2014 Ser et TV-program som heter forfølgerne.. begynner å minne litt om det Anonymous poster hash: c9463...502 TS Takk, for nå ser jeg det klart....han er en stalker.....men da vet jeg litt mer og alt falt plutselig på plass for meg. Anonymous poster hash: 0fdaa...639
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #19 Skrevet 23. april 2014 Kjære vene, er det virkelig mulig? Jeg skal være den første til å innrømme at jeg har sendt avgårde mer enn godt er i en dødfødt romanse. Men hvert kvarter???Anonymous poster hash: 4b0b7...076
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #20 Skrevet 23. april 2014 Jeg hadde blitt livredd etter en uke. Hadde bytte tlf-nr etter en uke ja - til hemmelig nr. Og blokkert han fra mail osv. Anonymous poster hash: 836d7...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå