AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hvis en ser på to leiligheter med ca. samme areal (minste størrelsen, typ 30-40 kvm), lik standard og ellers andre fasiliteter, men den ene har soverom (aka 2-roms) mens den andre kun har sovealkove - hva vil prisforskjellen bli da? Spør fordi det selges en del m sovealkove i mitt område, min er ellers lik men har soverom, og skal snart selge... Anonymous poster hash: 8d06f...9c6
Puny Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 jeg hørte av en megler en gang at forskjellen var ca 100-200 tusen, i små leiligheter. men dette er noen år siden nå da... Så skal ikke si det for sikkert. Det må jo uansett bare være et røfft anslag....
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Det kommer nok mest an på hvor du bor og hvor presset boligprisene er, samt hvor god alkoveløsningen er. Jeg har sett en del på små leiligheter med/uten skikkelig soverom, både i Oslo og i en mindre by utenfor, og prisforskjellen på alkove/soverom er mye mindre i Oslo enn der ute. I områder hvor boligprisene ikke er så presset, så vil alkoveleiligheter bli kastet etter deg omtrent, mens folk er villig til å bla opp mer i urbane strøk. I Oslo er det også en høyere andel av folk som bor alene enn ellers i landet. Anonymous poster hash: 07a73...24e 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2014 #4 Skrevet 24. april 2014 Det kommer vel litt an på planløsningen også. Dvs hvor mye soverommet ditt spiser av feks stua, sammenlignet med det å ha en snerten liten alkove som tar lite plass. Anonymous poster hash: 1155e...a99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå