Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker kjæresten min, men det virker ikke som han bryr seg om meg i det hele tatt da. I begynnelsen av forholdet var han søt og omtenksom, nå virker det som han gir faen i meg. Han har sagt at han har lyst til å gå fra meg mange ganger, at jeg tvinger han til å være i forholdet og at han ikke har lyst til å gjøre noe for å prøve å holde på meg eller gjøre meg lykkelig og glad. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer, hver dag er bare dårlig og jeg ønsker jeg hadde noen som brydde seg og tok vare på meg. Noen som har opplevd noe som ligner på min situasjon?

Anonymous poster hash: df36a...40f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvorfor går du ikke bare fra ham?

• Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i en lignende situasjon og det endte dessverre med at han dumpet meg.

Han angret senere og kom krypende tilbake, men da var det for sent.

Ofte innser man ikke før forholdet er slutt og man har gått videre hvor elendig det var og hvor mye man faktisk fant seg i. Jeg angrer på at jeg ikke gikk tidligere i stedet for å kaste bort år av mitt liv i et destruktivt forhold.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 5e535...e2e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg liker han og ønsker at vi skal kunne ha det bra.

Leit med så mye bortkastet tid. Har også følt i det siste at jeg kaster bort tid, energi, følelser og kjærlighet.. Tenker at jeg bare vil komme meg vekk fra her og finne noen som kan være litt flinkere med meg og elske meg så vi kan være lykkelige. Men så ender jeg alltid på tanken at jeg klarer meg ikke uten han jeg er sammen med nå.

Anonymous poster hash: df36a...40f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner følelsen, men du klarer deg! Vis deg selv den respekten du fortjener.

:hug:

Anonymous poster hash: 5e535...e2e
  • Liker 2
Gjest alegria
Skrevet

Han sier jo rett ut at han ikke vil være i forhold med deg lenger, da hadde jeg gått fra ham på flekken.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor går du ikke bare fra ham?

Hvor mange kjærester har du egentlig gått ifra i livet ditt? Den eneste problemløsningen du finner i alle trådene her er "gå fra han".

Det er vel ikke alltid så enkelt !?

Anonymous poster hash: 3f57c...73b

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kjærester har du egentlig gått ifra i livet ditt? Den eneste problemløsningen du finner i alle trådene her er "gå fra han".

Men akkurat i denne sammenhengen er jeg veldig enig med deg, forresten!

Skrevet

Noen ganger er det faktisk enkelt ja. :) Tungt, men enkelt.

Skrevet

Er det ikke så enkelt når fyren sier han ikke vil være kjæreste med TS mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...