Gå til innhold

Slanketabletter

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg hørte om ei som gikk på slanketabletter. Vet ikke navnet. Men hun gikk ned ca 25 kilo på 2-3mnd.

Er det mulig? :roll:

Skrevet

:o

Da var det i så fall mye muskler som forsvant i samme slengen!

Skrevet

Jada, og mitt navn er Mette-Marit :wink:

Neida, men som så mange ganger før har blitt nevnt her inne:

Hadde det vært en slankepille som virkelig funket, at du tok en pille, la deg tilbake i sofaen og ble tynn av det, da hadde det vært verdenskjent på under en halv dag :ler:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Det går rykter om at hun går på amfetamin. Det ble nevnt på nyheten en gang at det ble brukt til slanke middel.

Skrevet

Ja, man kan gå mye ned i vekt hvis man bruker amfetamin, det har faktisk blitt brukt som "slankepiller" for lenge lenge siden.

GRunnen er at man mister matlysten av amfetamin.

Men til hvilken pris..

Og Trulselinemor, det var ikke meningen å være frekk i sta :)

Skrevet

Se "Requiem for a dream" og der får man se hvordan det går med amfetamin og slanking.. skumle greier :-?

Gjest Lizbet
Skrevet

Det var ikke avførende midler hun to altså??

Skremmende mange som bruker slikt til slanking.

Gjest Ethereal
Skrevet
Se "Requiem for a dream" og der får man se hvordan det går med amfetamin og slanking.. skumle greier :-?

Den historien der var noe av det tristeste og mest gripende jeg noensinne har sett på film. Merker at jeg får gåsehud bare ved tanken.

Gjest Trulselinemor
Skrevet
Ja, man kan gå mye ned i vekt hvis man bruker amfetamin, det har faktisk blitt brukt som "slankepiller" for lenge lenge siden.

GRunnen er at man mister matlysten av amfetamin.

Men til hvilken pris..

Og Trulselinemor, det var ikke meningen å være frekk i sta :)

Jeg tok det ikke ille opp.

Hun har blitt veldig aggresiv etter at vekta gikk ned og det kan en bli av amfetamin. Og hun har blitt veldig gammel i ansiktet.

Skrevet
Den historien der var noe av det tristeste og mest gripende jeg noensinne har sett på film. Merker at jeg får gåsehud bare ved tanken.

Ja :-? det satt i meg flere uker etter at jeg så den..

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg fikk lyst til å se den om igjen; sammen med American History X høyt oppe på lista mi over gripende filmer.

Skrevet

Da tror jeg listene våre er ganske så like.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tok det ikke ille opp.

Hun har blitt veldig aggresiv etter at vekta gikk ned og det kan en bli av amfetamin. Og hun har blitt veldig gammel i ansiktet.

Amfetamin er et "utmerket" slankemiddel, det tar apetitten, spiser opp muskler og fett og øker forbrenningen samtidig.Desverre spiser det opp hjernen også, og fører som regel til et aldri så lite avhengighetsproblem og psykiske problemer, og det er mye vanskeligere å bli kvitt enn noen ekstra kg. Dessuten er det et velkjent faktum at så og si alle som slutter med amfetamin eller andre sentralstimulerende stoffer legger voldsomt på seg etterpå.Et enormt matsug er en del av abstinensene, og ødelagt forbrenning gjør ikke saken bedre.

Første gang jeg hørte om voksne damer som tok litt amfetamin "nå og da" i forbindelse med f.eks Grete Roede-kurs nektet jeg å tro det.Desverre har jeg siden fått det bekreftet, og det forundrer meg stadig at voksne damer, ellers fornuftige damer risikerer å ødelegge livet sitt for å gå ned i vekt.

Men Trulsinemor, vær veldig forsiktig med å mistenke /beskylde noen for å bruke et alvorlig narkotisk stoff.Aggressivitet og et litt "gammelt" ansikt er ikke bevis nok.

Skrevet

Første gang jeg hørte om voksne damer som tok litt amfetamin "nå og da" i forbindelse med f.eks Grete Roede-kurs nektet jeg å tro det.Desverre har jeg siden fått det bekreftet, og det forundrer meg stadig at voksne damer, ellers fornuftige damer risikerer å ødelegge livet sitt for å gå ned i vekt.

Amfetamin + Grethe Roede Kurs? :o

Det må isåfall høre til sjeldenhetene.

(Amfetamin er jo heller ikke så lett tilgjengelig for folk flest da).

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg har ikke sett henne. Jeg har bare hørt snakk om hvordan hun har blitt. Så jeg skrev bare det jeg har hørt.

Nei amfetamin er ikke så lett å få tak i, men hun kjenner folk i det miljøet. Da er det kanskje litt enklere??

Gjest La boheme ikke innlogget
Skrevet

Gjesten over som skrev om amfetamin var meg, glemte å signere.

Selvsagt hører amfetamin kombinert med slankekurs eller kurer til sjeldenhetene, men det faktum at det skjer er merkelig nok i seg selv.Hva folk ikke vil gjøre for å gå ned i vekt.. :roll:

Hvis hun kjenner folk i miljøet er det jo lett å få tak i-men det kan jo kanskje også være litt av grunnen til at hun blir mistenkt for å bruke stoff?

Hvis du virkelig er bekymret for henne bør du snakke med henne og fortelle henne at du er bekymret ang.vekttapet og at hun ser litt "sliten" ut.Spre iallefall ikke ryktet videre før du er sikker!

Forresten, det kan være at hun har tatt slankpiller med efedrin.Det ligner litt på amfetamin (tar apetitten, øker energien osv), men gir ikke samme ruseffekt, og er ikke fullt så farlig (men farlig nok!).

Skrevet

Hvis man virkelig VIL ta amfetamin eller et hvilket som helst annet narkotisk stoff, tror jeg det ikke er noe problem å få tak i det.

De fleste kjenner folk som kjenner folk.. Osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Slanke tabletter ???

Hmm - Du kan jo prøve å ta en vanlig tablet (f.eks. Globoid) og skjære likk vekk fra den, da blir den litt slankere.

Men det er kanskje slanketabletter du mener????

Skrevet
Slanke tabletter ???

Hmm - Du kan jo prøve å ta en vanlig tablet (f.eks. Globoid) og skjære likk vekk fra den, da blir den litt slankere.

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Slanke tabletter ???

Veldig morsomt. Spar spydigheten dine for deg selv :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...