AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Hvordan ser du på deg selv nå, og hvordan mener du selv at du var da du var i tenårene? Store forskjeller ? Anonymous poster hash: d7102...0e3
Vulpes Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 Nå er jeg 26, og har mye mer selvtillit og trygghet enn jeg hadde i tenårene 1
strawberry Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Nå bryr jeg meg ikke så mye om hva folk sier eller tenker, jeg bare er meg selv. Før jobbet jeg veldig hardt for å passe inn. Nå tør jeg også å nyte en kveld hjemme alene, før var det krise om alle var ute uten meg. Jeg synes jeg har forandret meg mye, rett og slett blitt mer sikker på meg selv og gir litt mer blaffen i andre. Deilig å bli voksen sånn sett
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Før, fram til eg var i midten av tjueåra så var eg UREDD! Turte å gjere kva som helst, reise kor som helst og snakke med alle slags folk. No har eg blitt mykje meir interessert i trygge omgivelser og likar å vere i ro. Veldig dumt! For det er kjeeedelig! Nesten så eg rødmer av utrygghet når eit ukjend menneske prøver å slå av ein prat i prøveromskøen. Anti-LOL! Anonymous poster hash: 3098a...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå