AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 La ut en annonse om at jeg ønsker å kjøpe en iphone 5s. Så ble jeg kontaktet av en som selger en iphone 5s. Han skulle bare ha 3000 kr for den. Det er jo litt rart. Så jeg ba han sende meg et bilde, så jeg mottok et bilde. Jeg testet dette bildet på tineye.com, og bildet finnes på 14 andre sider. Dette er liksom et bilde han tok av telefonen hjemme hos seg. Hvorfor finnes det da på flere sider? Legger ved bilde.. Anonymous poster hash: cf575...c46
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 (endret) Bare avslutt greia, ikke verre enn det. Ellers da så kommer det en ny iPhone om noen måneder, så hvorfor ikke bare prøve å spare opp til en helt ny en i stedet for en gammel modell? Endret 23. april 2014 av Gjest 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Bare avslutt greia, ikke verre enn det. Ellers da så kommer det en ny iPhone om noen måneder, så hvorfor ikke bare prøve å spare opp til en helt ny en i stedet for en gammel modell? Er fortsatt lenge til september, og jeg vil ha en 5s. - ts Anonymous poster hash: cf575...c46
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Du må nok vente og ikke kaste bort penger på noen som forsøker å lure deg. Anonymous poster hash: 68485...481 1
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Er fortsatt lenge til september, og jeg vil ha en 5s. - ts Anonymous poster hash: cf575...c46 I følge Cao så kommer sekseren i juni.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 La ut en annonse om at jeg ønsker å kjøpe en iphone 5s. Så ble jeg kontaktet av en som selger en iphone 5s. Han skulle bare ha 3000 kr for den. Det er jo litt rart. Så jeg ba han sende meg et bilde, så jeg mottok et bilde. Jeg testet dette bildet på tineye.com, og bildet finnes på 14 andre sider. Dette er liksom et bilde han tok av telefonen hjemme hos seg. Hvorfor finnes det da på flere sider? Legger ved bilde.. Anonymous poster hash: cf575...c46 Kjempeflott! Bra gjort! Strålende! :D Du har gjort mye for å forhindre at du blir lurt bare gjennom å være så lur. Anonymous poster hash: 9c5ff...4c9 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Spurte hvorfor han sendte meg bilde av et bilde som jeg fant flere steder på nettet. Fikk da melding tilbake at samboeren var profesjonell fotograf, og hadde fotografert for andre rundt i verden.. Ha-ha-ha. Ja. - ts Anonymous poster hash: cf575...c46 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Spurte hvorfor han sendte meg bilde av et bilde som jeg fant flere steder på nettet. Fikk da melding tilbake at samboeren var profesjonell fotograf, og hadde fotografert for andre rundt i verden.. Ha-ha-ha. Ja. - tsAnonymous poster hash: cf575...c46 Haha, for en tosk. Rapporter selger til finn?Anonymous poster hash: a80ba...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Haha, for en tosk. Rapporter selger til finn?Anonymous poster hash: a80ba...7fa Beklager, så nå at det var du som la ut annonse.Anonymous poster hash: a80ba...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå