Gå til innhold

Allergi øyne.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som reagerer på pollen om dagen? Nesa er litt snufsete, men øynene er verst. Det har rent tårer siden mandag. Er ganske sår rundt øynene nå. Hva er ditt beste tips for å bli kvitt tårene som renner?

Jeg tar cetrizin daglig året rundt .10 mg. Så jeg tenker med på råd som jeg kan gjøre i hverdagen.

Bor på østlandet.

Anonymous poster hash: 66349...a9b
Skrevet

Merket det da jeg var hjemme, brukte aerus(?) og cetrizin. Nesa merket jeg ikke noe på, men jeg får et slags slør over øynene samtidig som de renner. Om det er virkelig ille bruker jeg øyedråper.

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere enn meg som reagerer på pollen om dagen? Nesa er litt snufsete, men øynene er verst. Det har rent tårer siden mandag. Er ganske sår rundt øynene nå. Hva er ditt beste tips for å bli kvitt tårene som renner?

Jeg tar cetrizin daglig året rundt .10 mg. Så jeg tenker med på råd som jeg kan gjøre i hverdagen.

Bor på østlandet.

Anonymous poster hash: 66349...a9b

Hvorfor ikke prøve livostin øyedråper, evt zaditen (denne må påbegynnes noen uker før du vet at pollen kommer). Reseptfritt. Skyll gjerne øyne med saltvann, og ikke luft soverommet.

Anonymous poster hash: 8c48b...025

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Spersallergi øyendråper inneholder antihistamin og selges uten resept på apotek.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du kontaktlinser? Det kan faktisk være beskyttende :)

Anonymous poster hash: 3f5b5...380

AnonymBruker
Skrevet

Spersallergi øyendråper inneholder antihistamin og selges uten resept på apotek.

Spersallerg skal ikke brukes over 14 dager sammenhengende på grunn av det karkontraherende stoffet..

Anonymous poster hash: 8c48b...025

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...