Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2014 #41 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) er eg heilt grønn? Enter country's name her: det er ingen land som er merka av på kartet. korleis skal eg vite kva land eg skal nemne? EDIT: fann ut av det Endret 5. mai 2014 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 5. mai 2014 #42 Del Skrevet 5. mai 2014 (endret) er eg heilt grønn? Enter country's name her: det er ingen land som er merka av på kartet. korleis skal eg vite kva land eg skal nemne? Kvifor eit osm helst. Når du skriver inn et så blir det merka av. Lurt å huke av for vis småland. Ellers blir det vanskelig Endret 5. mai 2014 av kråkefjas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #43 Del Skrevet 5. mai 2014 Litt uenig i den. Jeg synes det er imponerende å kunne alle 196 landene selv om man har tatt testen flere ganger. Kudos til de som har gjort det og tilegnet seg kunnskapen. God måte å lære på. Særlig hvis man da lar det gå en stund imellom forsøkene, og så husker flere land når man forsøker igjen etter noen uker, enn man gjorde første gangen. Da har man faktisk lært seg noe, og det er alltid bra Anonymous poster hash: b5518...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #44 Del Skrevet 10. mai 2014 Særlig hvis man da lar det gå en stund imellom forsøkene, og så husker flere land når man forsøker igjen etter noen uker, enn man gjorde første gangen. Da har man faktisk lært seg noe, og det er alltid bra Anonymous poster hash: b5518...53b Det er ikke dumt å lære seg ting. Men spesielt imponerende å pugge alle land er det ikke.Anonymous poster hash: 63467...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå