Gå til innhold

Alder, antall barn, dater i år ?, Hvor finner du datene? hvor lenge har du vært singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alder, antall barn? Har du vært på dater i år? Hvor finner du datene? Hvor lenge har du vært singel?

Anonymous poster hash: 2b3d5...9d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

36, to barn, 2 dater med samme fyr, vært singel i snart 4,5 år. Traff han på Tinder

Endret av Sophie-Ann
Skrevet

37, to barn, 3 dater (jeg ble dumpet 1 gang. jeg dumpet 2 av de pga måten de oppførte seg på). Har vært singel i 1 år. Traff datene på nettdating.

AnonymBruker
Skrevet

18 år, barnløs.

Har vært singel siden midten av januar nå. Har vært på date med 4 forskjellige nå siste måneden og liker spesielt godt han ene da som det forhåpentligvis blir noe mer med nå etterhvert :) Fant han faktisk på tinder. De andre har jeg blitt lagt an på på utesteder og slikt da :)

Anonymous poster hash: 8263f...cd4
Gjest rådyr
Skrevet

49 år. 2 barn, vært singel i et drøyt år.

Har vært på date med 5 menn i år, 3 av dem kun en gang. Har likt en av dem godt, men det var ikke gjensidig.

Funnet dem på Sukker og Tinder. Det er en til fra Tinder jeg snart skal treffe.

Jeg har ikke noe stress, og har kun kontakt med en av gangen.

Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

36 år, frivillig barnløs, 14 dater i år kanskje, ca 8 med samme fyr. Finner dem på internett.

Vært singel i 10 måneder.

Endret av Faerunpedia
AnonymBruker
Skrevet

35, 2 barn. Var singel i underkant av 1,5 år og er nå sammen med en fantastisk mann på 3 måneden. Traff han via jobb.

Anonymous poster hash: 9aa7e...d06

AnonymBruker
Skrevet

24, ikke barn. Har vært singel for alltid. Vært på 9 dater i år, med tre forskjellige. Den siste har jeg vært på date med 6 ganger, og håper på fler! ^^

Har møtt 2 av igjennom nettdating, og den siste igjennom felles venner.

Anonymous poster hash: f712f...76c
AnonymBruker
Skrevet

25 år, ingen barn, vært på fem dater med samme fyr, traff han på nettet, har vært singel i tre år..

Anonymous poster hash: 0e86c...6df
AnonymBruker
Skrevet

27, ett barn, vært på 1 date i år og har vært single i 2 år nå. :)

Finner "datene" mine på byen, privatfester og gjennom bekjente.

Anonymous poster hash: b0012...d1b
AnonymBruker
Skrevet

30 år, hatt 4 dater med 2 ulike menn så langt. Skal møte en annen nå snart. Satser på at det er mannen med stor M :)

Singel i litt over ett år

Anonymous poster hash: 3435b...b29
Gjest Elisabeta
Skrevet

Wow, vært singel i over to år jeg. Ett barn. Ingen date'r. Eller kanskje, har forsåvidt hatt noen på besøk, men kun kompiser fra min side. De har vært interessert vel og merke ;)

Jeg har bestemt meg for og ikke jage kjærligheten. Det har jeg gjort tidligere, og forholdene har ikke vart. Denne gang lar jeg det være opp til skjebnen.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Mann. 29 år. Ingen barn og ingen planer om det. Har truffet 4 ulike kvinner.

Møtte to av de på byen.

Møtte to av de på dagtid.

Møtte en persisk jente i går som jeg synes var helt vidunderlig. Skal tilbake hvor jeg møtte henne og invitere henne med på noe når jeg kommer tilbake til Oslo.

Jeg elsker kvinner.

:)

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

..

Endret av Nordavind
Skrevet

Alder, antall barn? Har du vært på dater i år? Hvor finner du datene? Hvor lenge har du vært singel?

Anonymous poster hash: 2b3d5...9d8

25 år, ingen barn. Har vært på 5 dater i år med 2 forskjellige menn. Finner og finner.. dater stort sett bare menn jeg har møtt gjennom jobb/utdanning/interesser/felles kjente :)

Har vært singel i 3 måneder etter et kort tulleforhold, så hvis jeg ikke regner med det har jeg vært singel i litt over 2 år.

AnonymBruker
Skrevet

52 år, 9 barn, ca 20 dates hittil i år, finner dem på hot-or-not, badoo og zoosk.

Yeah right....

Anonymous poster hash: 53658...a92

Skrevet

Alder: 23

Antall barn: 0

Dater i år: 0

Hvor finner du datene? Aldri vært på en date.

Hvor lenge har du vært singel? 23år

AnonymBruker
Skrevet

Alder: 35

Antall barn: 0

Dater i år: 1

Hvor finner du datene? På nett og blant venners bekjente

Hvor lenge har du vært singel: 2 år

Anonymous poster hash: 2a7b0...fdf
Skrevet (endret)

26 år, singel i litt over et år, ingen dater i 2014. Lurer forsåvidt litt på om jeg kanskje kan få meg en flørt fra jobben, men er mange usikre momenter der så må se det ann neste sosiale sammenkomst (aka fylla).

Edit: ingen barn

Endret av Inwe
AnonymBruker
Skrevet

52 år, 9 barn, ca 20 dates hittil i år, finner dem på hot-or-not, badoo og zoosk.

Du har vel datet en del i ditt liv hvis du har klart å produsere 9 barn! Regner for sikkert at dette ikke er emed en mann? :fnise:

Anonymous poster hash: 72994...4ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...