Gjest Coral Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 Jeg bruker av og til piz buin, synes den er god og et billig alternativ! Men er ganske lys i huden, og har derfor kjøpt den som heter mid tan (skummet). Dere som bruker den mørke, blir fargen veldig mørk eller? Jeg tenker da i forhold til din egen hudfarge og hvor brun du vanligvis blir i solen. Regner med den mørke vil gi en mørkere farge, og om den ikke blir altfor mørk kunne det kanskje vært fint nå i sommer..
Gjest Ethereal Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Det kommer mest an på hvordan huden din reagerer på selvbruning generelt. Hvis du får OK farge av Mid Tan, ville jeg fortsatt med den, og heller ta flere omganger, for å unngå feil og for mørk farge. Selv får jeg veldig dårlig farge av alle andre selvbrunere, men av denne blir jeg brun---på kroppen, men ikke i ansiktet.
ZIBRA Skrevet 10. juni 2004 #3 Skrevet 10. juni 2004 Ja, fargen blir veldig mørk av den mørkeste typen. Men nå er jeg ganske mørk i huden naturligt, så det blir fint på meg!
Gjest Cuddly Skrevet 10. juni 2004 #4 Skrevet 10. juni 2004 Jeg er helt lys i huden, og den mørke ble orange på meg...
trøll Skrevet 10. juni 2004 #5 Skrevet 10. juni 2004 Søsteren min(som er lys i huden) prøvde den mørke og den ble mørk orange på henne også. Selv bruker jeg mid tan og er kjempefornøyd med denne.
Pusebaby Skrevet 10. juni 2004 #6 Skrevet 10. juni 2004 Syns ikke Max Tan skummet ble for mørkt i det hele tatt, spørs hvordan du vil bli seende ut da, brun eller bare litt gyllen
Fru Blå Skrevet 10. juni 2004 #7 Skrevet 10. juni 2004 Kjøpte Piz Buin Max tan spray i dag. Lurer på om jeg kan bruke den over fargen jeg har fått av å bruke coppertone. Den er nemlig ganske svak. Vil spare resten av Coppertone flasken til ansiktet.
Gjest Coral Skrevet 11. juni 2004 #8 Skrevet 11. juni 2004 Jeg er helt lys i huden' date=' og den mørke ble orange på meg...[/quote'] Jeg er jo også ganske lys, så kanskje jeg skal holde meg til den som gir lysest farge.. Jeg får jo farge, det er ikke det, men det blir gylden og ikke mørk. Men det er, som Ethereal også skrev, kanskje lurest å forsette med mid tan fargen, sånn at jeg unngår at det blir for mørkt, og ikke minst orange. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå