AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Skal inn på sykehuset og få utført en laryngoskopi pga hoste under/etter måltid og svelgeproblemer. Er det noen som har vært "utsatt" for dette? Jeg har ikke store problemer med brekninger ol, men dette skopet skal da inn gjennom nesen. Tok MRSA-prøve en gang (lang vattpinne langt oppi nesen) som virkelig ikke var behagelig og gruer meg nå sinnsykt til skopien. Vet du får bedøvelsesspray osv, men fortsatt. Noe oppi nesen er utrolig ubehagelig uansett. Hvorfor tok du laryngoskopi? Hvor lang tid tok det? Fikk du noe beroligende i tillegg til sprayen? Hadde du ubehag etter undersøkelsen? Takk for svar Anonymous poster hash: 6624e...e1b
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #2 Skrevet 27. juni 2024 Hei. Gammel tråd men jeg kan svare. Jeg tok det uten bedøvelse. Det var litt ubehagelig men ikke vondt. Hvordan opplevde dere andre det? Anonymkode: 33c2a...61e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2025 #3 Skrevet 10. februar 2025 Tar opp igjen denne tråden. Flere med erfaringer her? Jeg har vært hes, hatt slimdannelse og litt hoste i to måneder nå, uten å ha vært syk som innledning til dette. Blir litt smårett i nesen noen kvelder og netter, men vil ikke kalle det forkjølelse. Nå skal jeg til legen å ta opp dette, og er redd jeg blir sendt til ØNH-lege som kommer til å utføre denne undersøkelsen dere snakker om i denne tråden. Hvilke erfaringer har dere med dette? Har noen av dere vært hes/ hatt slimdannelse såpass lenge som meg, hvor det har gått over av seg selv? Er litt småengstelig for hva som er årsaken her😬 Anonymkode: 1df34...aa5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå