Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln
Skrevet

http://www.popeater.com/2010/07/26/linda-hogan-engaged/

OI!! En liten twist her, jammen var det ikke en dame som var forlovet med en mye yngre gutt/mann.

Så hvem utnytter hvem her? Regner med at kvinnene her kommer til å øse edder og galle utover denne damen som er sammen med en mye yngre mann.

For det er vel ikke dobbeltmoral og hykleri vi driver med her på KG?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lincoln, on 23 Apr 2014 - 12:28, said:

OI!! En liten twist her, jammen var det ikke en dame som var forlovet med en mye yngre gutt/mann.

Så hvem utnytter hvem her? Regner med at kvinnene her kommer til å øse edder og galle utover denne damen som er sammen med en mye yngre mann.

Gud, du er patetsik. :daane: Har du ikke noe annet å gjøre enn å prøve å ta damene på KG i dobbeltmoralisme? Anonymous poster hash: 22840...1c4
  • Liker 5
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hva par med så stor aldersforskjell har til felles. Og så håper jeg for hennes skyld at han ikke har lyst å stifte familie snart da.

• Liker 3
Gjest New_Girl
Skrevet

Det ble for øvrig slutt i 2012.

Gjest Lincoln
Skrevet

Gud, du er patetsik. :daane: Har du ikke noe annet å gjøre enn å prøve å ta damene på KG i dobbeltmoralisme? Anonymous poster hash: 22840...1c4

Har dere ikke noe annet å gjøre enn å spre dobbeltmoralsk mannehat?

Skrevet

Vi er på kvinneguiden, ergo vi gjør som vi vil. Liker du det ikke så forsvinn.

AnonymBruker
Skrevet

Lincoln, on 23 Apr 2014 - 13:48, said:

Hvilke dere snakker du om, egentlig? Og hva i mitt innlegg var dobbeltmoralsk og mannefiendtlig? jeg snakket til deg, ikke til ALle Menn i Hele Verden. Anonymous poster hash: 22840...1c4
  • Liker 2
Gjest Nightwich
Skrevet

Du fremstår virkelig som tidenes mest triste og bitre mann ! Har du virkelig blitt såret så ettertrykkelig eller får du rett og slett ikke napp hos damene i det hele tatt ?

Stakkars Lincoln !!

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

kvalmt uansett. Hadde det vært en mann på femti og en jentunge på 20 hadde det vært line ille
AnonymBruker
Skrevet

Du kan virkelig ikke ha det godt med deg selv... Syns litt synd på deg egentlig. So much bitterness!!

Anonymous poster hash: c58b2...beb
Gjest Ciegus
Skrevet

Du kan ikke ha lest mye på KG, om du ikke har fått med deg at aldersforskjell-haterne syns det er minst like ekkelt med en eldre dame som er sammen med en ung gutt. Leser du bare det som passer inn i ditt snevre verdenssyn? Skuffende...

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er like ekkelt når det er en dame som er mye eldre, som når en mann er sammen med en mye yngre kvinne. Men jeg tenker at så lenge forholdet deres ikke skade noen, så får de bare drive på for min del. Personlig så skjønner jeg ikke at de får det til å fungere med så stor aldersforskjell, når den yngste personen er i 20-årene og den eldste 50+ Hva har man til felles av interesser, livsstil og livssyn?

Skrevet

Jeg synes ikke noe om så stor aldersforskjell, uavhengig av kjønn.

AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt. Jeg husker jeg så et program på TV en gang, hvor en ung mann var sammen med ei rynkete, gammel dame. De filmet føttene deres mens de klinte i dusjen. :spy: Hun hadde typiske gammeldameben. Bleke, rynkete legger med åreknuter.Gule tånegler. Urk. Skjønner ikke hva han ser i henne, men hver sin smak.

Anonymous poster hash: 6930d...1d5
AnonymBruker
Skrevet

Virker som du sitter hele dagen foran pcen. Syns synd i deg…

Anonymous poster hash: 25b20...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...