AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #21 Skrevet 23. april 2014 Jeg er ofte anonym fordi jeg ble gjenkjent og trakassert med mitt forrige brukernavn. Så om jeg skriver om meg selv og personlige erfaringer er jeg anonym, skriver jeg meninger, svar på spørsmål eller råd skriver jeg med brukernavn. Anonymous poster hash: 183f0...601 1
Timza Skrevet 23. april 2014 #22 Skrevet 23. april 2014 Anonym funksjonen er totalt meningsløs slik den blir brukt idag.
Tøytigern Skrevet 23. april 2014 #23 Skrevet 23. april 2014 Det ergrer meg litt at de som er tøffest i trynet i ulike tråder ikke har ryggrad nok til å poste med nick. Er det mulig å fjerne muligheten til å være anonym ? Det finnes ingen anonymitet på Kg som det er. Brukerne jobber veldig aktivt med å identifisere hverandre. AB eller nick. Spiller ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #24 Skrevet 23. april 2014 annonseinntekter Anonymous poster hash: 18c9d...0da 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #25 Skrevet 23. april 2014 Det finnes ingen anonymitet på Kg som det er. Brukerne jobber veldig aktivt med å identifisere hverandre. AB eller nick. Spiller ingen rolle. Hæ? Anonymous poster hash: ca0ed...2bb
Tøytigern Skrevet 23. april 2014 #26 Skrevet 23. april 2014 Hæ? Anonymous poster hash: ca0ed...2bb Jeg tror ganske enkelt at denne enorme misnøyen som kommer til uttrykk på dette forumet med noe så obligatorisk som en AB-funksjon, bare er et symptom på at de faste brukerne her tar seg faen på å identifisere dem de snakker med. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #27 Skrevet 23. april 2014 Jeg tror ganske enkelt at denne enorme misnøyen som kommer til uttrykk på dette forumet med noe så obligatorisk som en AB-funksjon, bare er et symptom på at de faste brukerne her tar seg faen på å identifisere dem de snakker med. Hva mener du? Har du eksempler på at det har skjedd?Anonymous poster hash: ca0ed...2bb 1
Tøytigern Skrevet 23. april 2014 #28 Skrevet 23. april 2014 Hva mener du? Har du eksempler på at det har skjedd?Anonymous poster hash: ca0ed...2bb Ja.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #29 Skrevet 23. april 2014 Spiller det noen rolle om du heter anonym eller reven? Det sier deg lite uansett. Mange fornuftige svar under anonym, og det er mye dritt også. Anonymous poster hash: e8335...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #30 Skrevet 23. april 2014 Ingen grunn til å hugge hue av meg fordi om jeg ikke har sjekket hvor mange ganger dette har blitt tatt opp. Hvis jeg var så i mangel på folkeskikk så hadde nok jeg også postet som anonym. Det er vel et av de temaene som har vært diskutert mest her inne. I tråd etter tråd. F.eks. denne lange her hvor veldig mange har kommet med synspunkter. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=820327&page=1 Anonymous poster hash: 80b85...91e 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #31 Skrevet 23. april 2014 Jeg ser heller ikke poenget med anonymitet i de fleste tråder. Samtidig føler jeg at man bør klare å holde brukeren sin relativt anonym i utgangspunktet. Hvis man har et ekstremt behov for anonymitet er det jo bare å anonymisere innleggene sine slik at de ikke er gjenkjennbare. Ingen skjønner hvem "solsikke" med et bilde av en solsikke er, som liker pasta og bor på østlandet og sier hun er middelaldrende. Nå diskuterer folk her inne litt mer enn det, da, så det skal ikke veldig mye til før man kan legge sammen 2 og 2 og finne ut hvem noen er. Når de i tillegg kanskje skriver som AB i mer sensitive tråder, kan man gjenkjenne skrivestilen, og vips er anonymiteten en saga blott. Anonymous poster hash: 98222...9be 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #32 Skrevet 23. april 2014 Jeg skjønner ikke problemet. Før postet jeg bare under brukernavn, nå poster jeg bare som anonym. Meningene mine er nøyaktig de samme, og jeg har hele veien hatt null problemer med at andre er anonyme, enten de svarer på en tråd om brokkoli VS blomkål eller en tråd om hvem som har den fineste fitta. Om jeg kan knytte svaret opp mot en bestemt bruker er for meg fullstendig irrelevant. Who the hell cares. Anonymous poster hash: d18fe...2ea 2
Gjest Tris Skrevet 23. april 2014 #33 Skrevet 23. april 2014 Dere, AB-kortet er oppspist, og spyttet ut. Slutt med å hetse andre brukere for å bruke AB-knappen. Den er her for å bli. Hvor vanskelig er det å forstå? Og jeg tror Tøytigeren har rett, noen brukere skriver ting her på KG på pur faenskap.
Gjest Listerine Skrevet 23. april 2014 #34 Skrevet 23. april 2014 Jeg tror ganske enkelt at denne enorme misnøyen som kommer til uttrykk på dette forumet med noe så obligatorisk som en AB-funksjon, bare er et symptom på at de faste brukerne her tar seg faen på å identifisere dem de snakker med. Dere, AB-kortet er oppspist, og spyttet ut. Slutt med å hetse andre brukere for å bruke AB-knappen. Den er her for å bli. Hvor vanskelig er det å forstå? Og jeg tror Tøytigeren har rett, noen brukere skriver ting her på KG på pur faenskap. +1 til begge dere to.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #35 Skrevet 23. april 2014 Ingen grunn til å hugge hue av meg fordi om jeg ikke har sjekket hvor mange ganger dette har blitt tatt opp. Hvis jeg var så i mangel på folkeskikk så hadde nok jeg også postet som anonym. Det er mangel på folkeskikk å lage enda en tråd. Anonymous poster hash: 97d8c...82e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå