Gjest Nightwich Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Det ergrer meg litt at de som er tøffest i trynet i ulike tråder ikke har ryggrad nok til å poste med nick. Er det mulig å fjerne muligheten til å være anonym ? 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 NEI! Hva med at du finner de 2395872344968000937592920 andre trådene om samme emne? Det var senest en her i går. Anonymous poster hash: 97d8c...82e 18
Millimani Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 NEI! Hva med at du finner de 2395872344968000937592920 andre trådene om samme emne? Det var senest en her i går. Anonymous poster hash: 97d8c...82e Hvorfor er du anonym?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Hvorfor er du anonym? Fordi man kan. hvorfor er ikke du anonym? Du har ditt svar på det, jeg har mitt svar på hvorfor jeg skriver som AB. Jeg respekterer ditt svar på hvorfor du skriver med nick. Anonymous poster hash: a9bc3...1d7 9
Millimani Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 For meg var det ikke naturlig å være anonym i denne tråden 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 For meg var det ikke naturlig å være anonym i denne tråden Og for andre er det helt naturlig og være anonym i denne tråden, og alle andre tråder. Å være anonym er ikke noe problem for meg, litt leit hvis du ligger våken om natta og ergrer deg over det men det får du nesten takle selv Anonymous poster hash: 34890...87e 8
Gjest Nightwich Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Ingen grunn til å hugge hue av meg fordi om jeg ikke har sjekket hvor mange ganger dette har blitt tatt opp. Hvis jeg var så i mangel på folkeskikk så hadde nok jeg også postet som anonym. 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #8 Skrevet 23. april 2014 Dette har det blitt laget tråder om så mange ganger at jeg tror en del begynner å bli lei av at det til stadighet kommer opp en ny... For min egen del er jeg anonym fordi det har blitt en vane. Jeg legger uansett ikke merke til nick, bare avatarer noen ganger hvis de er spesielle. Jeg synes det er uinteressant hvem som skriver hva, rett og slett.Anonymous poster hash: 93d4f...6e5 3
Nuttery Skrevet 23. april 2014 #9 Skrevet 23. april 2014 Jeg ser heller ikke poenget med anonymitet i de fleste tråder. Samtidig føler jeg at man bør klare å holde brukeren sin relativt anonym i utgangspunktet. Hvis man har et ekstremt behov for anonymitet er det jo bare å anonymisere innleggene sine slik at de ikke er gjenkjennbare. Ingen skjønner hvem "solsikke" med et bilde av en solsikke er, som liker pasta og bor på østlandet og sier hun er middelaldrende. 2
Madelene B Skrevet 23. april 2014 #10 Skrevet 23. april 2014 Alle her inne, som ikke viser hvem de er, er jo anonyme... Men jeg er enig i det at de som trykker på AB-knappen, er mer tøffe i trynet enn de med nick......... 3
Gjest Mocchhaa Skrevet 23. april 2014 #11 Skrevet 23. april 2014 Jeg synes det er helt greit å ha AB funksjonen, men bare for å diskutere noe man kansje helst ikke vil ta over sin bruker, men drittslenging derrimot og AB irriterer meg.
Madelene B Skrevet 23. april 2014 #12 Skrevet 23. april 2014 NEI! Hva med at du finner de 2395872344968000937592920 andre trådene om samme emne? Det var senest en her i går. Anonymous poster hash: 97d8c...82e
Millimani Skrevet 23. april 2014 #13 Skrevet 23. april 2014 Og for andre er det helt naturlig og være anonym i denne tråden, og alle andre tråder. Å være anonym er ikke noe problem for meg, litt leit hvis du ligger våken om natta og ergrer deg over det men det får du nesten takle selvAnonymous poster hash: 34890...87e Når og hvor ble det nevnt at jeg ligger våken om natta? Jeg har da ingen grunn til det?
Gjest Evans Skrevet 23. april 2014 #14 Skrevet 23. april 2014 Når og hvor ble det nevnt at jeg ligger våken om natta? Jeg har da ingen grunn til det? Du vet aldri når en AB-bruker kan sniker seg inn i drømmene dine Hoho!! Neida. Denne debatten er nok død. Tror ikke det vil bli endret på reglene med det første.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #15 Skrevet 23. april 2014 Hvis reglene blir endret.. Vil da brukernavnet på den anonyme posten bli skiftet ut? Slik at alle som har postene som er AB vil bli endret til brukernavnet bak ABen? Anonymous poster hash: 1a47e...cd2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #16 Skrevet 23. april 2014 Hvis reglene blir endret.. Vil da brukernavnet på den anonyme posten bli skiftet ut? Slik at alle som har postene som er AB vil bli endret til brukernavnet bak ABen? Anonymous poster hash: 1a47e...cd2 Dårlig forklart, skjønner hvis folk ikke forstod helt hva jeg mente, haha.. Anonymous poster hash: 1a47e...cd2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #17 Skrevet 23. april 2014 Av og til virker det nesten som det er en slags konkurranse om å opprette nye "Jeg liker ikke AnonymBruker"-tråder raskest mulig etter forrige tråd av den sorten... Moderatorer, kan vi ikke få et eget underforum der vi kan samle alle disse trådene, så blir det lett å linke til alle de gamle hver gang det startes en ny tråd? Det er helt okei å diskutere samme sak flere ganger, altså, men flere nye tråder i uka er litt i overkant. Anonymous poster hash: efe88...630 5
Gjest Evans Skrevet 23. april 2014 #18 Skrevet 23. april 2014 Hvis reglene blir endret.. Vil da brukernavnet på den anonyme posten bli skiftet ut? Slik at alle som har postene som er AB vil bli endret til brukernavnet bak ABen? Anonymous poster hash: 1a47e...cd2 Nei, det kan jeg aldri tenke meg. Forstod hva du mente
Gjest Evans Skrevet 23. april 2014 #19 Skrevet 23. april 2014 Av og til virker det nesten som det er en slags konkurranse om å opprette nye "Jeg liker ikke AnonymBruker"-tråder raskest mulig etter forrige tråd av den sorten... Moderatorer, kan vi ikke få et eget underforum der vi kan samle alle disse trådene, så blir det lett å linke til alle de gamle hver gang det startes en ny tråd? Det er helt okei å diskutere samme sak flere ganger, altså, men flere nye tråder i uka er litt i overkant. Anonymous poster hash: efe88...630 Et eget underforum for kun diskusjon om KG skal beholde AB funksjonen eller ikke? Blir ikke det litt mye? Men jeg er enig med deg i at det er mange slike tråder. Men det er nok et spørsmål som mange interesserer seg for og kanskje lar seg provosere av, akkurat som det er mange innvandringstråder også på aktuelt forumet.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #20 Skrevet 23. april 2014 Et eget underforum for kun diskusjon om KG skal beholde AB funksjonen eller ikke? Blir ikke det litt mye? Men jeg er enig med deg i at det er mange slike tråder. Men det er nok et spørsmål som mange interesserer seg for og kanskje lar seg provosere av, akkurat som det er mange innvandringstråder også på aktuelt forumet. Joda, det er litt i overkant, men det hadde gjort ting mye enklere om man bare kunne slenge ut én link som samlet alle de hundre trådene som har vært om akkurat dette emnet fra før, så kunne alle de nye trådstarterne som lurer så fryktelig fått lese noen tusen svar på spørsmålet sitt. Det kunne ligget under Tilbakemeldinger og nyheter om Kvinneguiden. Jeg synes som sagt det er helt ok å diskutere samme emne flere ganger, men i f.eks. innvandringstråder så startes de i det minste av folk som presenterer temaet på litt forskjellige måte hver gang, innleder med forskjellige linker og sitater, og debattanter som trekker frem en uendelig mengde forskjellige synspunkter og informasjon. Det er et tema som virkelig kan diskuteres. Dette med AnonymBruker derimot - det er et fullstendig dødt emne som bare gir akkurat de samme svarene om og om igjen, og TS får minst like mye ut av å lese en av de gamle trådene som å lage en ny. Det er virkelig ikke vits å debattere. Anonymous poster hash: efe88...630 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå