AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #1 Skrevet 23. april 2014 Jeg vet ikke hva det er og hva det kalles. Kanskje jeg bare er betatt. Han er min beste venn, vi har alltid kunnet prate om alt mulig. Han er gift, og det ekteskapet der verdsetter jeg høyt, jeg vil absolutt ikke ødelegge det. Hadde jeg hatt mulighet til å ta litt avstand og la følelsene mine dabbe av, hadde jeg gjort det. Men vi jobber med et prosjekt sammen, og dermed må jeg møte han. Så jeg er desperat etter hjelp nå. Hvordan slukker jeg følelsene mine for en mann jeg må være sammen med relativt ofte? Anonymous poster hash: 9f5a1...b68
hyper Skrevet 23. april 2014 #2 Skrevet 23. april 2014 For 7 år siden ble jeg kjent med en gutt som jeg begynte å like litt. Etter hvert utviklet forholdet vårt seg til å bli veldig nært (kun venner). Jeg trodde kanskje at det ville bli noe mer etter hvert, men han gikk inn i et forhold med ei annen jente. Så åpenbart så han kun på meg som ei venninne, og det har han gjort siden. Det er jo en gutt jeg ser ofte, siden vi har mye fellesvenner. Det eneste som hjalp for meg var bare å la tiden gå og håpe på at følelsene forsvant etter hvert.. Og det gjorde det - men det tok i hvert fall 5 år. Nå i dag er vi fremdeles gode venner.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #3 Skrevet 23. april 2014 Kanskje du lengter etter et forhold/ekteskap som kan sammenlignes med det denne manne har med sin kone? Anonymous poster hash: 65678...c42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå