Gå til innhold

Spøre henne ut no eller vente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei det er en jente eg liker og eg føler at du har en veldig god tone, så har lyst til og spøre henne ut, men eg reiser en uke på ferie på lørdag og vi er begge veldig travle så om eg spør henne idag, har vi sansyligvis ikke mulighet til og finne på noe før eg kommer hjem igjen, hun vett hvorfor eg reiser og det er ikke bare ferie er en familiebegivenhet som skal skje der eg skal.

Så da er spørsmålet mitt skal eg vente eller bare hoppe i det og se hva som skjer.

Hva ville dere gjort?

Og hadde dere blitt fornærmet vi dere vart spurt ut og så reise han/henne bort?

Anonymous poster hash: ba7a4...e36
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Nei, ville derimot skjønt tegninga om han skulle reise bort for godt :-p men å reise bort en uke er da ingenting, jeg ville iallfall brydd meg fint lite.

Endret av alegria
Skrevet (endret)

Jeg hadde spurt nå! Tenk om hun skulle falle for en annen når du er borte! Bare å hoppe i det :)

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Jeg hadde spurt nå! Tenk om hun skulle falle for en annen når du er borte! Bare å hoppe i det :)

er ingenting som egentlig hindrer henne i å falle for en annen uansett

Skrevet

er ingenting som egentlig hindrer henne i å falle for en annen uansett

Nei, men spør han ikke, er det jo større sannsynlighet for det.

Skrevet

Nei, men spør han ikke, er det jo større sannsynlighet for det.

ikke nødvendigvis. de får jo ingen tid til å skape en relasjon før han drar. da er ikke veien lang for å skape en annen relasjon om "rette" personen dukker opp

Skrevet

ikke nødvendigvis. de får jo ingen tid til å skape en relasjon før han drar. da er ikke veien lang for å skape en annen relasjon om "rette" personen dukker opp

Joda, men bedre å ikke vente med å vise interesse, vel? Nå vet hun jo i hvert fall ikke hva han føler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...