Tigerlily Skrevet 9. juni 2004 #1 Skrevet 9. juni 2004 hver gang jeg bruker adobe photoshop så får jeg et problem: uansett hva jeg gjør (legge på et filter, lagre i et annet filformat, legge på farge, whatever) så fryser programmet. jeg kan legge det ned/gjennopprette størrelsen på vinduet, men bortsett fra det - ingenting. det går heller ikke over "av seg selv". når jeg ser på oppgavebehandleren så står det at programmet kjører, så det er ikke frosset på den vanlige måten. adobe image ready funker fint, men der er det jo en del funksjoner som mangler (bl.a. det å lagre i .jpg). photoshop fungerte fint når jeg la det inn, så ville det ikke, så fungerte det igjen, og nå er det på an igjen med fungerings-nekt. hva tror dere kan være i veien? jeg blir litt småfrustrert av dette. (jeg har win xp pro, alle oppdateringer er lastet ned og innstallert, jeg har 1500 MHz prosessor, 512mb ram og mer enn stor nok HDD. hjelp! :-?
Catzy Skrevet 9. juni 2004 #2 Skrevet 9. juni 2004 Av alle mulige ting, så ser det ut til at hvis det er for mange filer i dine Temporary Internet Files, så henger Photoshop seg opp. Ikke spør meg hvorfor, men det skjer på min maskin innimellom. Jeg slettet alle temp-filer gjennom IE, og plutselig funker Photoshop igjen... Men hos meg var problemet at Photoshop ikke klarte å starte helt, så det er muligens et annet problem hos deg. Du kan også sjekke feilloggen på maskinen din og se om det står noen forklaring på hvorfor det henger. Du finner feilloggen ved å høyreklikke på My Computer -> Manage -> System tools -> Event Viewer -> Klikk på Application -> Se etter linjer med varseltrekant på. Se om det er noen med Source "Photohop", og se hva det står der. Mulig det kan gi deg en forklaring på hva som er galt.¨ Catzy
Tigerlily Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2004 på feilloggen så var det to "varsler" på photoshop - program hang (up). men noe mer sto det ikke. har slettet temp-filene, men vet ikke om det kommer til å hjelpe. jeg bruker ikke ie lenger, koser meg med opera 7.50. uansett, takk for hjelpen, forhåpentligvis virker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå