Gå til innhold

Hvordan ta opp "hva er vi" temaet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har "holdt på" med en fyr siden nyttårsaften. Vi bor i hver vår by pga studier, men når vi er hjemme er det akkurat som om vi er sammen. (dates, sex, turer, fest med venner osv).

Jeg har hele tiden sagt (til meg selv og mine venner) at vi bare er kosevenner som liker å være sammen når vi begge er hjemme, og at det ikke er følelser involvert fra min side. Vel, nå har vi nettopp vært med hverandre en uke og han har dratt tilbake til byen sin, og jeg føler en slags "sorg". Jeg savner han. Det ER følelser innvolvert fra min side. jeg føler meg som en idiot.

Siden vi aldri har hatt den "hva er vi" praten så går jeg jo bare rundt og lurer, tenker og er dritredd for at han skal finne en annen. Jeg har jo egentlig ingen rett til å bli sint eller lei meg hvis han gjør det, i og med at vi er "ingenting". For alt jeg vet så tenker han på vårt "ingenting" som nettopp det, ingenting.

Hva tenker dere? Skal jeg bare slå meg selv i hodet og komme meg videre, eller ville dere tatt opp den samtalen? Burde jeg vente med å ta det opp med han til nestegang vi begge er hjemme, skal jeg ringe han, eller skal jeg rett og slett bare glemme det? Hvordan ville dere gjort det?

Setter pris på tilbakemeldinger.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart dere bør snakke sammen om det

Anonymous poster hash: 89322...4a4
Gjest Blomsterert
Skrevet

Du har jo rett til å bli lei deg om han fant noen andre. Men jeg syns du bør snakke med ham. Det besre er face to face.

Hvis det er lenge å vente, og du er redd han plutselig finner en annen, så snakk på telefonen?

Skrevet (endret)

Spør han neste gang dere ligger å koser "hva er vi egentlig? Venner, pulevenner, venner med frynsegoder eller kjæreste?" Spør med litt sjarm og le litt å virk usikker og søt når du spør. Trikset er å ikke få det til å høres så skummelt ut..

Spør han hva du syntes kan du si hva du føler der og da, men gjerne vil mer.

Easy

Endret av Alja91
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...