Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler det er utrolig sjeldent jeg finner noen jeg kan snakke ordentlig med om alt mellom himmel og jord og gjerne være filosofisk. Det går som regel i hverdagslige ting med de fleste jeg møter og det synes jeg er utrolig dumt. Sitter alle venninnene mine for seg selv og tenker eller bryr de seg rett og slett ikke om litt større spørsmål? Jeg tenker veldig mye selv, men føler jeg har ingen å dele slikt med. Spesielt dumt synes jeg det er om min fremtidige partner ikke kan prate med meg om dypere ting enn hva vi skal ha til middag.

Hva mener dere? Filosoferer dere med venner? Partneren? Eller tenker dere i ensomhet slik som meg..

Anonymous poster hash: ea53f...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg er rimelig dårlig på smalltalk, har jeg stort sett bare venner jeg kan filosofere med og en mann som jeg kan snakke om det meste mellom himmel og jord med.

Skrevet

Ofte jeg og kjæresten har mange diskusjoner om litt av hvert. Ofte om vegan ting og så videre. Alltid artig. Veldig få jeg kan gjøre det med, egentlig. Kun dama og én kompis, egentlig.

Skrevet

Filosoferingen min går utover alle og enhver den.......
Nei, snakker med både venner, samboer og foreldre om sånne ting.
Litt forskjellig hva de er interessert i, men de fleste er interessert i noe sånn type. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og fyren jeg holder på med filosoferer om alt! Når han ikke er her sitter jeg å tenker for meg selv og lurer på alt mulig i hodet mitt.

Anonymous poster hash: 4eaba...8c3
Gjest Imaginary
Skrevet

Jeg filosofierer mye med de andre, men hvis jeg gjør med noen hvis fysiske eksistens er knyttet opp til denne dimensjonen og dens begrensninger (les: overvåkning og hjernevasking) må jeg alltid ta på meg en altfor trang t-skjorte og så kommer mennene i hvitt og babler til meg på det sprøstekte språket sitt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...