AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #1 Skrevet 22. april 2014 Hei Jeg har et spørsmål! Hvordan kan man trene opp puppene,slik at de blir "Sprettpupper"? Noen her som har et par gode øvelsestips,noen ølvelser som kan gjøres på hjemmebane, og noe annet på treningsstudio? Anonymous poster hash: 8a2a5...43c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 push ups. styrker brystmusklaturen Anonymous poster hash: 0d5dc...f22
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #3 Skrevet 22. april 2014 Dette er litt genetisk, også. Hvis man har store bryster, så er det begrenset hvor mye spretten vil synes. Uansett vil en veltrent overkropp se bra ut. Man får jobbe med det man har Anonymous poster hash: 2798e...20e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #4 Skrevet 23. april 2014 Det finnes ikke en eneste muskel i puppene. Det er kun fettvev. Så puppa kan ikke trenes. Men du kan trene brystmusklene som ligger bak puppa. Vil dog ikke utgjøre noe særlig forskjell på puppa. Anonymous poster hash: 55395...26a 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #5 Skrevet 23. april 2014 Sprettpupper? Bilde?? Anonymous poster hash: 5d65f...1ca
AnonymBruker Skrevet 23. april 2014 #6 Skrevet 23. april 2014 Du må for det første ha små pupper som ikke er så tunge, deretter må de være naturlig rimelig høyt plassert (det finnes små bryst som sitter lavere enn andre) og så må du trene opp brystmuskelen. Hvis ikke du har de naturlige forutsetningene så ville jeg bare gitt opp og omfavnet det jeg hadde. Ikke bokstavlig talt, da. Anonymous poster hash: d2f19...c5f 1
anybody Skrevet 23. april 2014 #7 Skrevet 23. april 2014 Du må for det første ha små pupper som ikke er så tunge, deretter må de være naturlig rimelig høyt plassert (det finnes små bryst som sitter lavere enn andre) og så må du trene opp brystmuskelen. Hvis ikke du har de naturlige forutsetningene så ville jeg bare gitt opp og omfavnet det jeg hadde. Ikke bokstavlig talt, da. Anonymous poster hash: d2f19...c5f hm, jeg fyller dine kriterier, men puppene mine har kun blitt "flatere". Brystmuskelen min står jo mer ut, men den flater jo også utkløften på en måte. men TS, det er ikke stort du får gjort med puppene dine under trening altså. Allikevel bør du trene, det er sunt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå